شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۹:۵۶:۵۷
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی ۴دی ماه، روز حماسه و ایثار شهرستان را گرامی داشت

فرماندار شهرستان آران و بیدگل: پاسداشت و ارج گذاری راه و آرمان شهدای گرانقدر و تاریخ‌ساز شهرستان آران و بیدگل، رسالتی مقدس، تکلیفی خطیر و انکارناپذیر است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ دکتر علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در پیامی با گرامیداشت چهارم دی‌ماه، روز حماسه و ایثار این شهرستان اظهار داشت: توکّل به خداوند و تمسّک به راه و آرمان شهیدان رمز سربلندی و توفیق ملّت ایران در تداوم انقلاب اسلامی و ادامه راه […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ دکتر علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در پیامی با گرامیداشت چهارم دی‌ماه، روز حماسه و ایثار این شهرستان اظهار داشت: توکّل به خداوند و تمسّک به راه و آرمان شهیدان رمز سربلندی و توفیق ملّت ایران در تداوم انقلاب اسلامی و ادامه راه شهیدان است.

وی در این پیام، احیای اسلام ناب محمدی (ص) و فرهنگ ایثار و شهادت را در زمره شاخص‌ترین دستاوردهای جاویدان انقلاب اسلامی و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) محسوب و تصریح کرد: اگر فرهنگ ایثار و شهادت، هدایت‌های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و اتّحاد و همدلی مردم نبود، این ملّت هرگز قادر به عبور از طوفان فتنه‌ها و توطئه‌های پرشمار و تحمیل شده نظام سلطه و صهیونیسم بین المللی نبود. 

وی فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان آران و بیدگل را گنجینه گران‌‌بهایی از صبر، استقامت و پایداری این شهرستان نام برد و خاطر نشان کرد: عزّت و آبروی امروز اسلام و امّت‌اسلامی، مرهون خون‎های پاک و مطهّر شهیدانی است که بر صحیفه سرخ آنان واژه‌ها و حقایق رفیع و ژرفی، چون عاشورا، کربلا، دفاع مقدس و دفاع از حرم می‌درخشد.

وی با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران شهرستان آران و بیدگل گفت: پاسداشت و ارج گذاری راه و آرمان شهدای گرانقدر و تاریخ ساز شهرستان آران و بیدگل، رسالتی مقدس، تکلیفی خطیر و انکارناپذیر است.

فرماندار و رئیس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان آران و بیدگل در پایان این پیام افزود: پیام جاویدان شهیدان و ایثارگران انقلاب اسلامی، استقامت در رکاب مقتدای روشن ضمیر و پای پرچم مزیّن به نام زیبای ایران اسلامی است که این مسیر مقدس با حضور حماسی پویندگان راه شهداء تا نیل به همه اهداف و آرمانهای اسلام ناب محمدی (ص) ادامه خواهد داشت.

گفتنی است ۴دی؛ سالروز شروع عملیات کربلای ۴ و در ادامه عملیات غرورآفرین کربلای ۵ است که شهرستان آران و بیدگل به تنهایی در این دو عملیات در مجموع ۱۲۴شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان به عنوان روز حماسه و ایثار آران و بیدگل نامگذاری شده است.

شهرستان آران و بیدگل با تقدیم بیش از ۸۴۰شهید والامقام، ۱۳۵۱ جانباز معزز، ۶۴ آزاده سرافراز و ۵ هزار رزمنده گرانقدر هشت سال دفاع مقدس پیشتاز در عرصه ایثارگری و نماد ایثار و شهادت است.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی نزاجا برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دومین جلسه قرارگاه تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار آران‌وبیدگل گفت: آمادگی میزبانی مسافران علاقمند‌ به حوزه کویر در ماه ارديبهشت و فصل بهار را داریم.

علی‌اکبر رضایی، فرماندار آران‌وبیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آران‌وبیدگل با بیان اینکه عمده جامع هدف گردشگری این شهرستان مرتبط با کویر است، اظهار داشت:ماه اردیبهشت و فصل بهار پیک ورود گردشگران به کویر این منطقه است و ما میزبان مسافران علاقمند به حوزه کویر هستیم. وی افزود: بر این اساس تمهیدات لازم جهت […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + پانزده =