چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۹:۱۷:۰۱
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

با حضور فرماندار شهرستان آران و بیدگل ؛ آیین تحلیف اعضای ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای آران و بیدگل، نوش‌آباد، سفیدشهر و ابوزیدآباد برگزار شد

آیین تحلیف شوراهای اسلامی ششم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل آیین تحلیف اعضای ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای آران و بیدگل، نوش‌آباد، سفیدشهر و ابوزیدآباد با حضور فرماندار شهرستان آران و بیدگل در سالن ۴ دی فرمانداری این شهرستان برگزار شد و اعضای ششمین دوره شوراها، پس از تحلیف و ادای سوگند، اقدام به انتخاب هیات رییسه […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل آیین تحلیف اعضای ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای آران و بیدگل، نوش‌آباد، سفیدشهر و ابوزیدآباد با حضور فرماندار شهرستان آران و بیدگل در سالن ۴ دی فرمانداری این شهرستان برگزار شد و اعضای ششمین دوره شوراها، پس از تحلیف و ادای سوگند، اقدام به انتخاب هیات رییسه سنی کردند که براساس آن مسن‌ترین عضو شورا به عنوان رئیس انتخاب شد.

دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این آیین با تبریک به منتخبین ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای آران و بیدگل، نوش‌آباد، سفیدشهر و ابوزیدآباد گفت: بی شک شوراها با هدف خدمت صادقانه در پاسخ به اعتماد مردم به عرصه خدمتگزاری آمده‌اند و باید با درنظر گرفتن این مهم و به پشتوانه آرای مردمی، گام های مهم و اساسی را در عرصه مدیریت نوین شهری و روستایی بردارند.

وی تقویت«رفتار شورایی» به جای «رفتار فردی» را از مزایای ایجاد شوراهای اسلامی در کشورمان برشمرد و گفت: پذیرش و همراهی با ««رای اکثریت» به جای «خودرأیی» باید در شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان آران و بیدگل تقویت شود.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل تاکید کرد: اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان آران و بیدگل باید با تسلط به مواد قانونی و آئین‌نامه‌های اجرایی حوزه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و کارآفرینی و تجهیز به دانش روز و ابزارهای جدید علمی توسعه بیش از پیش شهرها و روستاها را  رقم بزنند.

وی شوراهای اسلامی شهرها و روستاها را در حکم پارلمان‌ها و مجالس مقننه محلی‌ ذکر کرد و افزود: جایگاه و رسالت شوراها به عنوان نمادی پویا و تأثیرگذار در عرصه عمران و آبادانی محسوب می‌شود.

دکتر بایبوردی تأکید کرد: شوراهای اسلامی شهرستان آران و بیدگل باید ضمن نظارت دقیق بر ساخت و سازها در تقویت «اقتصاد شهر» فکر اساسی بکنند.

وی ادامه داد: شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرستان آران و بیدگل باید بدانند که بند ناف بودجه شهر و مدیریت شهری باید از بندناف اعتبارات ارزش افزوده و نفت جدا شود. فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: اعضای شوراهای اسلامی شهرستان آران و بیدگل باید مجهز به واحدهای تحقیق و توسعه موسوم بهR&D  باشند تا بتوانند در ایجاد کسب و کارهای جدید شهرستان اثرگذار باشند. وی بیان داشت: شوراها محلی برای انجام کارهای حرفه‌ای، تخصصی و کارشناسی است و باید با تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی و تکیه بر اصل «خردجمعی» و «تکریم شهروندان» در توسعه و پیشرفت روزافزون شهرستان گام بردارند. دکتر بایبورد تاکید کرد: صندلی شورا، صندلی کام‌جویی از مسئولیت نیست بلکه صندلی دوندگی برای ملت و مردم است. فرماندار شهرستان آران و بیدگل تعامل سازنده اعضای شوراهای اسلامی شهرستان آران و بیدگل با دستگاه‌های اجرایی و غیراجرایی را درتحقق«حکمرانی خوب شهری»، دستیابی شتاب‌زا به شاخص‌های شهر توسعه‌یافته، هوشمند، سالم و زیبا مهم دانست و افزود: ارتقاء و ساماندهی مبلمان و سکونتگاه‌های شهری، توسعه بوستان‌ها، پارک‌ها و فضای سبز، استقرار زیرساخت‌های شهر هوشمند، مدیریت پسماند و نخاله‌های ساختمانی،آلودگی هوا و ترافیک، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، تقویت فضای ایمنی و آتش‌نشانی و جلوگیری قانونمند و پیشگیرانه از ساخت و سازهای غیرمجاز در دستور کار اعضای ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای آران و بیدگل، نوش‌آباد، سفیدشهر و ابوزیدآباد باشد.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه
صبح امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ماه)، شماری از شهروندان آران و بیدگل در قالب ملاقات مردمی با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ این ملاقات‌ها با هدف تکریم ارباب رجوع برگزار شد و مردم شهرستان آران و بیدگل در دیدار چهره به چهره با علی‌اکبر رضایی فرماندار این شهرستان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند. مردم شهرستان آران و بیدگل برای هماهنگی و تعیین وقت قبلی می‌توانند با […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و اعضای این شورا در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد. این نشست به منظور هماهنگی برگزاری امتحانات نهایی دوره دوم متوسطه و پایه نهم دوره […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان شجره طیبه برخاسته از نهضت اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را به فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان تبریک گفت.

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است؛ وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ   «سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰»   برادر ارجمند جناب سرهنگ ابوالفضل حسین‌دوست فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل با درود و صلوات بر […]

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =