سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
۱۱:۵۲:۲۴
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی؛ روز خبرنگار را به خبرنگاران، عکاسان، تصویربرداران و اصحاب رسانه‌های جمعی و اجتماعی این شهرستان تبریک گفت

خبرنگاران در تقویت امیدآفرینی، نشاط و تحرک اجتماعی‌ نقش‌آفرینی می‌کنند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به خبرنگاران، عکاسان، تصویربرداران، اصحاب رسانه‌های جمعی و رسانه‌های اجتماعی این شهرستان تبریک گفت. وی در این پیام آورده است: خبرنگاران شهرستان آران و بیدگل با رویکرد توسعه محوری و تعامل سازنده […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به خبرنگاران، عکاسان، تصویربرداران، اصحاب رسانه‌های جمعی و رسانه‌های اجتماعی این شهرستان تبریک گفت.

وی در این پیام آورده است: خبرنگاران شهرستان آران و بیدگل با رویکرد توسعه محوری و تعامل سازنده با مسئولان دستگاه‌های اجرایی دل در گرو توسعه، پیشرفت و آبادانی این شهرستان دارند و با رعایت اصل امانتداری و نقد منصفانه در بهبود شاخص‌های متوازن توسعه‌ای این منطقه گام‌های مهمی برداشته و برمی‌دارند.

دکتر بایبوردی روز خبرنگار را روز بزرگداشت صاحبان قلم و خبر نام برده و آورده است: خبرنگاران با الهام از این که «دانستن حق مردم است» در تقویت امیدآفرینی، نشاط و تحرک اجتماعی‌ نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عرصه رسانه به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی، نقش‌آفرینی خبرنگاران شهرستان آران و بیدگل در شرایط بحرانی و از جمله نقش‌آفرینی آنان در آگاهی‌بخشی به مردم در دوران حساس کرونایی و تقویت «سواد بهداشت کرونایی» در سایه اطلاع‌رسانی شفاف را مطلوب ارزیابی کرده است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل ادامه داده است: مشارکت ۷۰ درصدی مردم این شهرستان در سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مرهون توانمندی‌های تخصصی-رسانه‌ای و تلاش خبرنگاران قلمداد می‌شود.

وی خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های جمعی و رسانه‌های اجتماعی شهرستان آران و بیدگل را به عنوان عاملان آگاهی و حاملان دانایی نام برده و افزوده است: ترویج «سواد رسانه‌ای»، «سواد خبری»، «سواد فضای مجازی»، «سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات» و «سواد الکترونیک و دیجیتال» یک ضرورت است.

دکتر بایبوردی در این پیام، حرفه خبرنگاری را جزو مشاغل سخت اما شیرین و پیشران توسعه‌ای یاد کرده و آورده است: شهرستان آران و بیدگل برای ادامه حرکت شتاب‌زا در مسیر توسعه پایدار و دستیابی به پیشرفت روزافزون در کنار دانشگاهیان، صنعتگران، کارآفرینان و مسئولان، به همراهی حداکثری و نقش‌آفرینی و تلاش خبرنگاران نیز نیازمند است.

وی ادامه داده است: خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه‌های جمعی و اجتماعی شهرستان آران و بیدگل با برندسازی محصولات تولیدی نظیر فرش ماشینی، پسته، زعفران، گل‌محمدی، گیاهان دارویی و … و همچنین صنعت گردشگری پاک و سالم این شهرستان زمینه‌های برندینگ و برندسازی، هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی شهرستان آران و بیدگل را فراهم کنند.

وی در پایان این پیام از تعامل سازنده و مساعی ماندگار اصحاب رسانه‌های جمعی و رسانه‌های اجتماعی اعم از عکاسان، تصویربرداران، خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه‌های جمعی و اجتماعی این شهرستان که با انعکاس واقعی و عینی اخبار و رویدادهای شهرستان آران و بیدگل تلاش می‌کنند، قدردانی کرده است.

شایان ذکر است در هفدهم مرداد ماه سال ۱۳۷۷، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران(ایرنا) در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید و به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری نمود.

برچسب ها :
مطالب مشابه
رزمایش کمک‌های مؤمنانه این شهرستان با توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی بین نیاز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و در آستانه عید سعید فطر، رزمایش کمک‌های مؤمنانه با هدف توزیع بسته‌های معیشتی بین ایتام و خانواده‌های نیازمند تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خیرین و جمعی از مسئولان […]

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
در نخستین جلسه کارگروه تسهیل شهرستان آران و بیدگل در سال 1403 موانع و مشکلات 11 واحد تولیدی بررسی و دستورات لازم صادر شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۲۱فروردین‌ماه، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و جمعی از مسئولان شهرستان در سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد. در این نشست موانع و مشکلات ۱۱ واحد تولیدی، اقتصادی، کشاورزی و خدماتی از […]

۲۱ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، دادستان عمومی و انقلاب و جمعی از مسئولان، نخستین نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ شهرستان آران و بیدگل برگزار شد. در این نشست آخرین اقدامات انجام شده پیرامون اجرای مصوبات جلسه پیشین مورد بررسی قرار گرفت […]

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
صبح امروز دوشنبه 20 فروردین‌ماه، دیدار مردمی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در راستای رسیدگی به مشکلات مردم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی در این دیدار که بیش از ۵ ساعت به طول انجامید، بصورت مستقیم و بی‌واسطه با اقشار مختلف مردم شهرستان دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار بیش از ۶۰ نفر از شهروندان مسائل و مشکلات خود را مطرح و نماینده عالی دولت در […]

۲۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =