جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۰:۳۰:۱۴
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

سیره و مجاهدتهای شهید سلیمانی، الگویی شایسته برای همه‌ی رزمندگان جبهه مقاومت است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل علی اکبر رضایی فرماندار این شهرستان در پیامی سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و اظهار داشت: سردارسلیمانی، نماد و شاخص ولایتمداری و انقلابی گری و نماد بازر مقاومت در جهان اسلام بود. وی در این پیام مکتب شهید سلیمانی را پویاترین مکتب […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل علی اکبر رضایی فرماندار این شهرستان در پیامی سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و اظهار داشت: سردارسلیمانی، نماد و شاخص ولایتمداری و انقلابی گری و نماد بازر مقاومت در جهان اسلام بود.

وی در این پیام مکتب شهید سلیمانی را پویاترین مکتب زنده عالم برای مقاومت و ایستادگی ملّت‌های مظلوم در برابر استکبار جهانی نام برده و آورده است: شهید سلیمانی سربازی فداکار برای پیشبرد اسلام و یاری وفادار برای جبهه مظلومان و مستضعفان جهان بود که در سایه‌ی توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) جبهه‌ی مقاومت را در مبارزه‌ی با متجاوزان مستکبر راهبری میکرد.

وی با بیان اینکه ایمان و صداقت و وفاداری سردار سلیمانی برای بشریّت درسی فراموش ناشدنی خواهد داشت، گفت: درس‌آموزی از این ایمان و صداقت و وفاداری بزرگترین خطر برای جبهه استکبار و منافقان و کفار خواهد بود.

رضایی افزود: سردار حاج قاسم سلیمانی مردی با صلابت، با ایمان، شجاع، صبور و یار و یاور ولی زمان خود بود که با شهادت، توانست آخرین برگ زرین زندگی سعادتمند خود را بنویسد.

وی ادامه داد: سردار سرافزار سپهبد حاج قاسم سلیمانی یکی از فرماندهان سلحشور سپاه اسلام بود که سالها با ایمانی صادق، شجاعتی وصف ناپذیر و روشن بینی فوق العاده در جبهه‌های دفاع مقدس سپس در جبهه‌ی مقاومت علیه متجاوزان مستکبر نقش‌آفرینی کرد و سرانجام خون پاک خود را در راه دفاع از اسلام نثار کرد و به دست پلیدترین و جنایت پیشه‌ترین جریان استکباری جهان به سعادت ابدی رسید و به سوی همه‌ی شهیدان راه حق و سالار شهیدان (علیه السلام) شتافت.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل، مکتب حاج قاسم سلیمانی را مکتب عاشورا و امامین انقلاب اسلامی دانست و افزود: سیره و مجاهدتهای این شهید والامقام، الگویی شایسته برای همه ی رزمندگان جبهه مقاومت است که به یقین خون به ناحق ریخته‌اش چون سیلی خروشان بنای ظلم و ستم جنایت پیشگان مستکبر را ویران خواهد کرد.

رضایی در خاتمه این پیام سومین سالگرد شهادت این فرمانده‌ی رشید و بنده صالح خدا و شهید گرانقدر ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدشان را به محضر حضرت بقیه‌ الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، خانواده‌های معظم شهیدان و ملّت شریف و بزرگ ایران بویژه مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان آران و بیدگل تسلیت گفت و از خداوند قادر متعال استمرار راه و مکتب پرافتخار این شهید عزیز را مسئلت کرد.

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی نزاجا برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دومین جلسه قرارگاه تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار آران‌وبیدگل گفت: آمادگی میزبانی مسافران علاقمند‌ به حوزه کویر در ماه ارديبهشت و فصل بهار را داریم.

علی‌اکبر رضایی، فرماندار آران‌وبیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آران‌وبیدگل با بیان اینکه عمده جامع هدف گردشگری این شهرستان مرتبط با کویر است، اظهار داشت:ماه اردیبهشت و فصل بهار پیک ورود گردشگران به کویر این منطقه است و ما میزبان مسافران علاقمند به حوزه کویر هستیم. وی افزود: بر این اساس تمهیدات لازم جهت […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + هفده =