جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۰:۲۲:۲۵
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

همزمان با روز خبرنگار؛ فرماندار شهرستان آران و بیدگل از خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های جمعی و اجتماعی تجلیل کرد

خبرنگاران شهرستان آران و بیدگل تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در آیین نکوداشت روز خبرنگار با اشاره به ضرورت راه‌اندازی «خانه مطبوعات» یا «خانه اصحاب رسانه‌های جمعی» در این شهرستان افزود: اصحاب رسانه‌های جمعی و اجتماعی شهرستان آران و بیدگل با رویکرد توسعه محوری و تعامل سازنده با مسئولان […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در آیین نکوداشت روز خبرنگار با اشاره به ضرورت راه‌اندازی «خانه مطبوعات» یا «خانه اصحاب رسانه‌های جمعی» در این شهرستان افزود: اصحاب رسانه‌های جمعی و اجتماعی شهرستان آران و بیدگل با رویکرد توسعه محوری و تعامل سازنده با مسئولان دستگاه‌های اجرایی، مسیر توسعه، پیشرفت و آبادانی این شهرستان را هموار کرده‌اند.

وی افزود: اصحاب رسانه‌های جمعی و اجتماعی همواره با رعایت اصل امانتداری و نقد منصفانه در بهبود شاخص‌های متوازن توسعه‌ای این منطقه گام‌های مهم و موثری برداشته‌اند و برمی‌دارند.

وی «روز خبرنگار» را «روز بزرگداشت صاحبان قلم و خبر» برشمرد و اظهار داشت: خبرنگاران با الهام از این که «دانستن حق مردم است» در تقویت امیدآفرینی، نشاط و تحرک اجتماعی‌ نقش‌آفرینی می‌کنند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل، خبرنگاران را از جمله عاملان تحقق اصول حکمرانی خوب برشمرد و افزود: اگر می‌خواهیم حال مردمانمان خوب باشد، حتما باید حال خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های جمعی و اجتماعی‌مان نیز خوب باشد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل خاطر نشان کرد: مشارکت ۷۰ درصدی مردم این شهرستان در سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مرهون توانمندی‌های تخصصی – رسانه‌ای و تلاش خبرنگاران این شهرستان بود که جای تقدیر دارد.

وی خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های جمعی و اجتماعی شهرستان آران و بیدگل را به عنوان «عاملان آگاهی» و «حاملان دانایی» برشمرد و افزود: ترویج «سواد رسانه‌ای»، «سواد خبری»، «سواد فضای مجازی»، «سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات» و «سواد الکترونیک و دیجیتال» یک ضرورت است.

دکتر بایبوردی، حرفه خبرنگاری را جزو مشاغل سخت اما شیرین و پیشران توسعه‌ای دانست و گفت: شهرستان آران و بیدگل برای ادامه حرکت شتاب‌زا در مسیر توسعه پایدار و دستیابی به پیشرفت روزافزون در کنار دانشگاهیان، صنعتگران، کارآفرینان و مسئولان، به همراهی حداکثری و نقش‌آفرینی و تلاش خبرنگاران نیز نیازمند است.

وی افزود: خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه‌های جمعی و اجتماعی شهرستان آران و بیدگل با برندسازی محصولات تولیدی نظیر فرش ماشینی، پسته، زعفران، گل‌محمدی، گیاهان دارویی و صنعت گردشگری پاک و سالم این شهرستان زمینه‌های برندینگ و برندسازی، هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی شهرستان آران و بیدگل را هم فراهم کردند.

وی نقش‌آفرینی خبرنگاران شهرستان آران و بیدگل در شرایط بحرانی و از جمله نقش‌آفرینی آنان در آگاهی‌بخشی به مردم در دوران حساس کرونایی و تقویت «سواد بهداشت کرونایی»، «سواد تاب‌آوری در مقابل کرونا و حفظ سلامت» در سایه اطلاع‌رسانی شفاف را مطلوب ارزیابی کرد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با تاکید بر انتشار اخبار امیدآفرین به‌جای اخبار ناامیدکننده گفت: خبرنگاری و سازمان رسانه، محلی برای کام‌جویی از قلم نیست، بلکه محلی جهت قلم‌زنی، پیگیری و دوندگی برای ملت در راستای روشنگری و تنویر افکار عمومی است.

وی تلاش برای راه‌اندازی «پایگاه خبری کوی» یا «خبرگزاری کویر ایران» در شهرستان آران و بیدگل را ضروری دانست و گفت: برندسازی ظرفیت‌های این شهرستان با کمک خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های جمعی گریزناپذیر است.

دکتر بایبوردی در این آیین گفت: تعامل سازنده و مساعی ماندگار اصحاب رسانه‌های جمعی و رسانه‌های اجتماعی، عکاسان، تصویربرداران، خبرنگاران و فعالان این عرصه با هدف انعکاس واقعی و عینی اخبار و رویدادهای این شهرستان جای قدردانی و تشکر فراوان دارد.

گفتنی است در این آیین، از خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های جمعی و اجتماعی شهرستان آران و بیدگل با حضور فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعدادی از مسئولان این شهرستان تجلیل شد.

برچسب ها :
مطالب مشابه
با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، نخستین نشست کارشناسان و نمایندگان حقوقی دستگاه‌های اجرایی شهرستان به‌منظور تقویت جایگاه سرمایه‌های حقوقی و نظارت بر عملکرد واحدهای حقوقی دستگاه‌ها» در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی در این نشست با تأکید بر نقش مهم کارشناسان و نمایندگان حقوقی ادارات و دستگاه‌های اجرایی در دفاع از حقوق بیت‌المال، گفت: نمایندگان حقوقی ادارات وظیفه دارند در عین رعایت مرّ قانون، مانع از تضییع حقوق ارباب رجوع در مراجعه به دستگاه‌های اجرایی شوند. […]

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صبح امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ماه)، شماری از شهروندان آران و بیدگل در قالب ملاقات مردمی با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ این ملاقات‌ها با هدف تکریم ارباب رجوع برگزار شد و مردم شهرستان آران و بیدگل در دیدار چهره به چهره با علی‌اکبر رضایی فرماندار این شهرستان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند. مردم شهرستان آران و بیدگل برای هماهنگی و تعیین وقت قبلی می‌توانند با […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و اعضای این شورا در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد. این نشست به منظور هماهنگی برگزاری امتحانات نهایی دوره دوم متوسطه و پایه نهم دوره […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان شجره طیبه برخاسته از نهضت اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را به فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان تبریک گفت.

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است؛ وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ   «سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰»   برادر ارجمند جناب سرهنگ ابوالفضل حسین‌دوست فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل با درود و صلوات بر […]

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =