شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۹:۲۳:۱۲
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

طرح پلیس گردشگری در کویرهای شهرستان آران و بیدگل عاملی مهم در تقویت امنیت پایدار مناطق گردشگری است

گردشگران باید با گردشگری مسئولانه به حفظ امنیت پایدار منطقه همت گمارند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در نشست امنیت کویر این شهرستان گفت: شهرستان آران و بیدگل با ۳۰۰ هزار هکتار بیابان،  ۱۲۰ هزار هکتار جنگل و ۶۱ هزار کیلومتر وسعت نیازمند راه‌اندازی سامانه ورود گردشگران داخلی و خارجی به کویر است. وی اجرای طرح […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در نشست امنیت کویر این شهرستان گفت: شهرستان آران و بیدگل با ۳۰۰ هزار هکتار بیابان،  ۱۲۰ هزار هکتار جنگل و ۶۱ هزار کیلومتر وسعت نیازمند راه‌اندازی سامانه ورود گردشگران داخلی و خارجی به کویر است.

وی اجرای طرح پلیس گردشگری در کویر شهرستان آران و بیدگل را عاملی در تقویت امنیت پایدار منطقه ذکر کرد و افزود:  طرح جامع گردشگری کویر و نمک شهرستان آران و بیدگل در حال تدوین و تکمیل شدن نهایی است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه در بخش اقتصادی، گردشگری موجب ارزآوری برای کشور می‌شود، گفت: گردشگری از پیشران‌های اقتصاد و توسعه کشور است و موجب رونق و تحرک اقتصادی می‌شود.

وی افزود: در شرایط کنونی، فعالان حوزه گردشگری متعهدند تا عادی شدن شرایط از هرگونه اقدامی که منجر به شیوع بیماری کرونا شود جلوگیری کنند.

دکتر بایبوردی بر ضرورت تقویت زیرساخت‌های راه و گردشگری در شهرستان آران و بیدگل برای میزبانی گردشگران داخلی و خارجی تاکید کرد و ادامه داد: کویرهای این شهرستان با برخورداری از جاذبه‌های بی‌مانند تاریخی و طبیعی می‌توانند به انتخاب نخست گردشگران داخلی و خارجی برای سفر به ایران و این منطقه تبدیل شوند که این مهم در سایه برنامه‌ریزی و ایجاد تاسیسات  و زیرساخت‌های لازم محقق می شود.

وی بر گردشگری مسئولانه گردشگران تاکید کرد و ادامه داد: شهرستان آران و بیدگل دارای ۱۲۰ هزار هکتار جنگل دست‌کاشت است و گردشگران باید به حفظ محیط زیست همت گمارده و به جنگل‌های دست کاشت و تاغ‌ها آسیبی وارد نکنند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه ۴۲ امامزاده و بقاع متبرکه در شهرستان آران و بیدگل به عنوان مقصد گردشگری زیارتی و مذهبی شمال استان اصفهان محسوب می‌شود، افزود: گردشگری نوعی سرمایه‌گذاری و گردشگر فرصتی است که می تواند درآمد و اشتغال پایدار را تامین کند و در این راستا باید برای تقویت زیرساخت‌های گردشگری، تمهیداتی اندیشیده  شود.

وی به گردشگری پاک و سالم اشاره کرد و گفت: گردشگران باید به ارزش‌های ایرانی – اسلامی و بومی – محلی احترام بگذارند.

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی نزاجا برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دومین جلسه قرارگاه تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار آران‌وبیدگل گفت: آمادگی میزبانی مسافران علاقمند‌ به حوزه کویر در ماه ارديبهشت و فصل بهار را داریم.

علی‌اکبر رضایی، فرماندار آران‌وبیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آران‌وبیدگل با بیان اینکه عمده جامع هدف گردشگری این شهرستان مرتبط با کویر است، اظهار داشت:ماه اردیبهشت و فصل بهار پیک ورود گردشگران به کویر این منطقه است و ما میزبان مسافران علاقمند به حوزه کویر هستیم. وی افزود: بر این اساس تمهیدات لازم جهت […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =