جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۹:۰۸:۲۶
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

پیام تسلیت فرماندار شهرستان آران و بیدگل در پی درگذشت مادر شهید والامقام علی‌اکبر احمدی‌فرد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ دکتر علی‌اکبر رضایی فرماندار، با صدور پیامی درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم رضائیان» مادر شهید معزز علی‌اکبر احمدی‌فرد را تسلیت گفت. 🔻متن پیام فرماندار شهرستان آران و بیدگل به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم ◾️إنّالله و إنّاإلیهِ رَاجعُون خانواده شهید والامقام علی‌اکبر […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ دکتر علی‌اکبر رضایی فرماندار، با صدور پیامی درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم رضائیان» مادر شهید معزز علی‌اکبر احمدی‌فرد را تسلیت گفت.
🔻متن پیام فرماندار شهرستان آران و بیدگل به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
◾️إنّالله و إنّاإلیهِ رَاجعُون
خانواده شهید والامقام علی‌اکبر احمدی‌فرد
سلام علیکم؛
◾️ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خود را در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش­های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مؤمن و والا مقام نیست.
◾️اینجانب با ادای احترام به مقام پر معنویت این مادر بزرگوار، با تسلیت درگذشت آن مرحومه به خانواده‌های مکرم احمدی‌فرد و رضائیان و نیز مردم شهیدپرور شهرستان آران و بیدگل از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای این مادر صبور، علو درجات و بهشت برین و برای بازماندگان صبر و اجر و سلامتی مسألت می‌نمایم.
▪️امید است روح پاک و مطهر ایشان در جوار فرزند شهیدش، سر سفره ائمه طاهرین (علیهم السلام) مهمان گردد.
علی اکبر رضایی
فرماندار شهرستان آران و بیدگل

گفتنی است شهید والامقام علی‌اکبر احمدی‌فرد در سال ۱۳۶۱ در منطقه عین‌خوش به فیض شهادت نائل آمدند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =