جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۰۸:۲۶:۵۷
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

نقش پزشکان و داروسازان در افزایش «سواد بهداشتی» و «سواد تاب‌آوری در مقابل ویروس کرونا» برجسته‌تر از هر زمان دیگری است

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در پیامی روز «پزشک» و «داروساز» را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی «یکم شهریور ماه؛ زادروز ابوعلی سینا و روز پزشک» و «پنجم شهریورماه؛ روز تولد زکربای رازی و روز داروسازی» را به تمامی پزشکان و داروسازان ایران زمین، به ویژه پزشکان و داروسازان این شهرستان تبریک گفت. […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی «یکم شهریور ماه؛ زادروز ابوعلی سینا و روز پزشک» و «پنجم شهریورماه؛ روز تولد زکربای رازی و روز داروسازی» را به تمامی پزشکان و داروسازان ایران زمین، به ویژه پزشکان و داروسازان این شهرستان تبریک گفت.

وی در این پیام، پزشکان و داروسازان را به عنوان «فرشتگان نجات»، «مدافعان حریم بهداشت و سلامت مردم» و «پیشقراولان ترویج سلامت و روان» شهروندان ذکر کرده و آورده است: مجموعه کادر بهداشتی-درمانی، پزشکان و داروسازان شهرستان آران و بیدگل یکی از دانش‌بنیان‌ترین، هوشمندانه‎ترین و دانش‌پایه‌ترین کارگزاران ایران اسلامی در بخش درمان محسوب می‌شوند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل پزشکان و داروسازان شاغل در مراکز مربوطه در شهرستان آران و بیدگل را مهم‌ترین حلقه‌های سلامت مردم ارزیابی کرده و آورده است: بدون شک پزشکان و داروسازان  با تعهد، تخصص و عشق به شغلشان سلامتی بیماران و جامعه را در شرایط حساس کرونایی تضمین می‌کنند و افرادی هستند که بیش از همه در دل حادثه خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی پزشکان و داروسازان را سفرای تسکین آلام دردمندان از یکطرف و عاملان ترویج بهداشت و سلامتی از طرف دیگر عنوان کرده و خدمت‌رسانی آنان را جلوه‌های زیبایی از نمایش ایثار، فداکاری و ازجان‌گذشتگی در شرایط کنونی بحران کرونا ذکر کرده است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل به نقش بی‌بدیل پزشکان و داروسازان در نظام سلامت کشور اشاره کرده و از خدمات ایثارگونه پزشکان، پرستاران، کادر بهداشت و درمان، داروسازان و داروخانه‌داران تشکر کرده و آورده است: همچنان نیازمند همراهی همه مردم در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک به منظور قطع زنجیره انتقال کرونا هستیم.

دکتر بایبوردی با اشاره به آیه ۳۲ سوره مائده اشاره کرده و آورده است: با الهام از کلام وحی و اینکه «هرکس نفسی را حیات بخشد گویی همه مردم را حیات بخشیده است» می‌توان به نقش کلیدی و راهبردی پزشکان و داروسازان در صیانت از جان و سلامت مردم صحه گذاشت.

فرماندار گفت: بدن شک با مطالعات، پژوهش‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی نخبگان ایرانی و در راس آن نخبگان عرصه پزشکی و داروسازی، جمهوری اسلامی ایران توانسته است به جمع باشگاه سازندگان واکسن کرونا وارد شود.

وی اضافه کرده است: بدون شک بهترین هدیه به پزشکان و داروسازان در شرایط بحران کرونا، رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم است.

وی در این پیام تاکید کرده است: راهبرد اصولی دولت انجام واکسیناسیون سراسری و عمومی مردم برای مقابله با کروناست و دستاورد اصلی و بزرگ دانشمندان جوان ایرانی در شرایط کرونایی، ساخت واکسن کروناست.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در خاتمه اظهار امیدواری کرده است تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ماسک زدن از سوی مردم از یکطرف و تولید انبوه واکسن کرونا توسط دستگاه‌های مربوطه در دولت از طرف دیگر، شاهد قطع رنجیره انتقال کرونا و بازگشت به زندگی عادی ایرانیان باشیم؛ ان‌شاءالله.

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی نزاجا برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دومین جلسه قرارگاه تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار آران‌وبیدگل گفت: آمادگی میزبانی مسافران علاقمند‌ به حوزه کویر در ماه ارديبهشت و فصل بهار را داریم.

علی‌اکبر رضایی، فرماندار آران‌وبیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آران‌وبیدگل با بیان اینکه عمده جامع هدف گردشگری این شهرستان مرتبط با کویر است، اظهار داشت:ماه اردیبهشت و فصل بهار پیک ورود گردشگران به کویر این منطقه است و ما میزبان مسافران علاقمند به حوزه کویر هستیم. وی افزود: بر این اساس تمهیدات لازم جهت […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =