پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۲۰:۴۲:۵۴
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آران و بیدگل معارفه و منصوب شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ دکتر علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در آیین معارفه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان بر اهمیّت و نقش جاده‌های مواصلاتی و ارتباطی ایمن این شهرستان تأکید کرد و گفت: راهداری با ایمن‌سازی جاده‌ها می تواند درکاهش تصادفات و تلفات […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ دکتر علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در آیین معارفه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان بر اهمیّت و نقش جاده‌های مواصلاتی و ارتباطی ایمن این شهرستان تأکید کرد و گفت: راهداری با ایمن‌سازی جاده‌ها می تواند درکاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای تأثیر به‌سزایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه حوادث جاده‌ای همواره یکی از دغدغه‌های نگران‌کننده در شهرستان است، افزود: باید با ارتقای ضریب ایمنی راه‌ها و آموزش مردم شاهد کاهش جدی تلفات و خسارات رانندگی در جاده‌های شهرستان باشیم.

رضایی خاطرنشان کرد: جاده‌های ایمن و مناسب و شبکه‌های حمل و نقل مطلوب از شاخص‌های توسعه یافتگی و از زیرساخت‌هایی است که زمینه شکوفایی سایر بخش‌های اقتصادی شهرستان را فراهم می‌کند.

وی در پایان گفت: ارتقاء حفاظ ایمنی میانه راه‌ها، نواحی پل و تقاطع‌های حادثه‌خیز، اجرای روشنایی و همچنین تابلوهای اطلاعاتی جاده‌ها درکنار ارتقاء علایم ایمنی الزامی در همه مسیرهای ارتباطی سطح شهرستان، از جمله اقداماتی است که باید راهداری تلاش بیشتری در جهت اجرای آنها داشته باشد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + شش =