سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴:۰۶:۲۴
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی هفته بزرگداشت دولت را تبریک گفت

هفته دولت الگویی از تعامل حداکثری مردم و دولت است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی هفته بزرگداشت دولت را به همه دولتمردان، مدیران و کارمندان خدوم و متعهد شاغل در دستگاه‌های اجرایی و اداری کشور به ویژه کارمندان و کارگزاران دولت و همچنین کارگزاران پیشکسوت و بازنشسته دولت در شهرستان آران […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی هفته بزرگداشت دولت را به همه دولتمردان، مدیران و کارمندان خدوم و متعهد شاغل در دستگاه‌های اجرایی و اداری کشور به ویژه کارمندان و کارگزاران دولت و همچنین کارگزاران پیشکسوت و بازنشسته دولت در شهرستان آران و بیدگل تبریک گفت.

وی در این پیام با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که در مسیر خدمت صادقانه به مردم، نمادی از خدمت‌رسانی بی‌منت را از خود به یادگار گذاشتند، آورده است: هفته بزرگداشت دولت الگویی از تعامل حداکثری مردم و دولت بوده و این هفته در راستای تقویت روابط هرچه بیشتر مردم و خدمتگزارانشان در دستگاه‌های اجرایی و غیراجرایی است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل هفته دولت را فرصتی برای انعکاس عملکرد، خدمات و ثمرات خدمتگزاران مردم در دولت و دستاوردهای ارزنده نظام در عرصه‌های گوناگون عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، آموزشی، درمانی، ورزشی و توسعه زیرساخت‌ها در شهرستان آران و بیدگل برشمرد.

وی در این پیام با تاکید بر الگوگیری دولتمردان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی و غیراجرایی از ویژگی‌های شخصیتی، اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر بیان داشته است: بدون شک مسئولان و مدیران دولت در شهرستان آران و بیدگل در اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی و تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کنند.

دکتر بایبوردی در ادامه این پیام، هفته دولت به ویژه چهارم شهریور ماه که به عنوان روز «کارمند» نامگذاری شده است را فرصت مطلوبی برای تقدیر و تجلیل از کارکنان و کارمندان متعهد، متخصص، تلاشگر، شریف، صادق و گرانقدری ذکر کرد که همواره برای ارتقای شاخص‌های پیشرفت و توسعه این شهرستان در بخش های مختلف اجرایی و غیراجرایی خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی ادامه داده است: «کارمند شدن» و «مدیر شدن» در ادارات و دستگاه‌های اجرایی و غیراجرایی فقط یک عنوان و تکیه بر یک جایگاه اداری و غیراداری نیست؛ بلکه محلی برای انجام کارهای حرفه‌ای، تخصصی و رفع مشکلات مردم است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه صندلی‌های اداری، صندلی‌های خدمت به مردم است و صندلی‌های کام‌جویی از مسئولیت نیست، آورده است: شهرستان آران و بیدگل نیاز به کارکنان و مدیرانی متعهد، متخصص و با روحیه جهادی دارد تا برای توسعه شهرستان، خودشان را به آب و آتش بزنند.

وی به شرایط کرونایی کشور و شهرستان آران و بیدگل اشاره کرده و آورده است: ساخت واکسن کرونا و انجام واکسیناسیون عمومی و سراسری مردم تا پایان زمستان امسال توسط کارگزاران دولت در بخش بهداشت و درمان انجام می‌شود و در این راستا بهترین روش برای کم کردن هزینه‌های عمومی دولت در بخش درمان، رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی، زدن ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است.

فرماندار و نماینده عالی دولت در شهرستان آران و بیدگل در خاتمه این پیام، از مساعی ماندگار و تلاش‌های ارزشمند کارکنان، کارمندان و کارگزاران دولت در این شهرستان که با خدمات شبانه‌روزی، متعهدانه و صادقانه خود زمینه‌های توسعه و پیشرفت را فراهم می کنند، قدردانی کرده است.

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و اعضای این شورا در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد. این نشست به منظور هماهنگی برگزاری امتحانات نهایی دوره دوم متوسطه و پایه نهم دوره […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان شجره طیبه برخاسته از نهضت اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را به فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان تبریک گفت.

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است؛ وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ   «سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰»   برادر ارجمند جناب سرهنگ ابوالفضل حسین‌دوست فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل با درود و صلوات بر […]

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی نزاجا برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + یازده =