پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۸:۰۶:۰۴
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل روز کارمند را تبریک گفت

کارمندان در تقویت وحدت بین مردم و دولت نقش‌آفرینی کنند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، روز کارمند را به کارمندان خدمتگزار و به ویژه کارمندان و کارگزاران دولت در شهرستان آران و بیدگل تبریک گفت. وی در این پیام […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، روز کارمند را به کارمندان خدمتگزار و به ویژه کارمندان و کارگزاران دولت در شهرستان آران و بیدگل تبریک گفت.

وی در این پیام به تقدیم ۱۸ کارمند شهید شهرستان آران و بیدگل اشاره کرده و آورده است: بدون شک کارگزاران و کارکنان دولت نقش به سزایی در افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد ادارات و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان دارد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل روز کارمند را فرصت مناسب و مطلوبی برای تجلیل از کارکنان پرتلاش، صادق و توانمند این شهرستان ذکر کرده است که همواره برای ارتقای شاخص‌های توسعه‌ و پبشرفت سر از پا نمی‌شناسند.

وی زبان و ادبیات مشترک همه کارگزاران دولت در شهرستان آران و بیدگل را خدمت سریع و به‌هنگام و بی‌منت به مردم و شهروندان دانسته که به تحقق حقوق شهروندان و افزایش رضایتمندی از یکطرف و استقرار اصول حکمرانی خوب و مطلوب از سوی دیگر منجر می‌شود.

دکتر بایبوردی ادامه داده است: «کارمند شدن» و «مدیر شدن» در ادارات و دستگاه‌های اجرایی و غیراجرایی فقط یک عنوان و تکیه بر یک جایگاه اداری و غیراداری نیست؛ بلکه محلی برای انجام کارهای حرفه‌ای، تخصصی و رفع مشکلات مردم است.

وی با بیان اینکه صندلی‌های اداری، صندلی‌های خدمت به مردم است و صندلی‌های کام‌جویی از مسئولیت نیست، آورده است: شهرستان آران و بیدگل نیاز به کارکنان و مدیرانی متعهد، متخصص و با روحیه جهادی دارد تا برای توسعه شهرستان، خودشان را به آب و آتش بزنند.

دکتر بایبوردی در ادامه پیام آورده است: رعایت آزادی‌های مدنی و مشروع شهروندان، شفافیت در مدیریت، رعایت حقوق شهروندی، زمینه‌سازی برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در سرنوشت خویش و پاسخگویی کارمندان و مسئولان به مردم از مولفه‌های مهم اصول حکمرانی خوب در شهرستان آران و بیدگل است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل نقش کارمندان و خدمتگزاران دولت در شهرستان آران و بیدگل را در وحدت، اتحاد و انسجام مردم و مسئولان مهم برشمرده و افزوده است: کارگزاران دولتی این شهرستان می‌توانند با خدمت‌رسانی بی‌منت، اعتمادسازی و بازآفرینی اعتماد مردم در وحدت بین مردم و دولت و تقویت این رابطه نقش‌آفرینی کنند.

دکتر بایبوردی به استقرار ۸۱۰ واحد صنعتی و تبدیل شهرستان آران و بیدگل به «پایتخت و قطب اول فرش ماشینی کشور» اشاره کرده و آورده است: این شهرستان به عنوان «قطب گردشگری کویر و نمک ایران» می‌تواند زمینه‌های توسعه از طریق نمک و فرآورده‌های معدنی – نمکی را نیز فراهم کند.

وی به امکان تبدیل شدن این شهرستان به قطب کشت گلخانه‌ای اشاره کرده و آورده است: زمینه‌سازی برای توسعه همه‌جانبه شهرستان آران و بیدگل در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، خدماتی و گردشگری مرهون خدمات شبانه‌روزی کارگزاران دولت، همراهی‌های حداکثری مردم و خیرین بوده است.

وی در خاتمه این پیام، از مساعی ماندگار و تلاش‌های ارزشمند کارکنان، کارمندان و کارگزاران دولت در این شهرستان که با خدمات شبانه‌روزی، متعهدانه و صادقانه خود زمینه‌های توسعه و پیشرفت روزافزون را فراهم می کنند، قدردانی کرده است.

گفتنی است دوم تا هشتم شهریور ماه در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به عنوان هفته دولت و ۴ شهریور به نام روز «کارمند» نامگذاری شده است.

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =