جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۴:۰۸:۰۶
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از ۳۵ پروژه با هزینه ای بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال

بیش از 35 پروژه عمرانی، خدماتی و ورزشی در آران و بیدگل افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر از افتتاح  و کلنگ‌زنی بیش از ۳۵ پروژه عمرانی، خدماتی و ورزشی با هزینه‌ای بالغ بر  ۱۰۰۰ میلیارد ریال در هفته دولت سال‌جاری خبر داد. وی […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر از افتتاح  و کلنگ‌زنی بیش از ۳۵ پروژه عمرانی، خدماتی و ورزشی با هزینه‌ای بالغ بر  ۱۰۰۰ میلیارد ریال در هفته دولت سال‌جاری خبر داد.

وی به افتتاح مهمترین پروژه‌ها در بخش آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل با اعتباری بالغ بر ۲۴۵ میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: ۴ مرکز آموزشی با مشارکت خیّران و دولت شامل مدرسه ۶ کلاسه شهید حلاجی با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال در آران و بیدگل، مدرسه ۶ کلاسه زنده یاد مهندس سید علی سبز پوشان با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال در روستای حسین‌آباد کویرات، مدرسه ۶ کلاسه بانو شیرین حر با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال در روستای علی‌آباد فخره و مدرسه ۶ کلاسه بانو محبوبه صمدی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال در روستای کاغذی بخش کویرات این شهرستان افتتاح می‌‍‌شود.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: مجموعه چمن ورزشی شهید اسماعیلیان با اعتبار۱۵میلیارد ریال در شهر آران و بیدگل و مجموعه چمن ورزشی مدرسه سعدی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در سفیدشهر با مشارکت آموزش و پرورش و خیران به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: همزمان با هفته دولت، پروژه‌های شهرداری آران و بیدگل شامل عملیات زیرسازی، جدول‌‌گذاری و آسفالت بلوار مالک اشتر، خیابان شهید ملکیان و بلوار واصف با هزینه‌ای بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود و کلنگ احداث مجموعه ورزشی چمن مصنوعی با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال در شهر آران و بیدگل به زمین زده می‌شود.

دکتر بایبوردی یادآور شد: زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت بلوار خلیج فارس، خیابان مفتح، خیابان افتخار الاسلام و بلوار آیت‌الله خامنه‌ای با هزینه‌ای بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال  و همچنین احداث پل بلوار مادر با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از جمله پروژه‌هایی است که از سوی شهرداری آران و بیدگل در حال اجراست.

وی بیان داشت: شهرداری نوش‌آباد نیز همزمان با هفته دولت، ۲۰۰۰ متر جدول‌گذاری معابر با اعتبار ۳ میلیارد ریال را در دست بهره‌برداری دارد و بلوک فرش ۷۵۰۰ متر مربع  از معابر شهر نوش‌آباد هم با هزینه‌ای بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به‌بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل به ۱۰ پروژه‌ افتتاحی منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آران و بیدگل در هفته دولت سال‌جاری به مبلغ حدود ۲۸۵ میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: مدیریت جنگل‌های دست‌کاشت بیابانی این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، احداث تله رسوبگیر در اراضی بیابانی سفیدشهر با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، آبیاری و مراقبت ۲۸۳ هکتار از اراضی بیابانی سفیدشهر با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال، احداث دکل دیده‌بانی روستای حسین‌آباد بخش کویرات با اعتباری بالغ بر ۲۷۵ میلیون ریال از جمله پروژه‌های قابل بهره‌برداری است.

وی ادامه داد:  طرح مالچ پاشی همراه با نهالکاری و آبیاری۳۰۰ هکتار از اراضی حسین‌آباد بخش کویرات با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، طرح نهالکاری مراقبت و آبیاری۲۰۰ هکتار از اراضی سفیدشهر با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال، مدیریت روان آب در شهر ابوزیدآباد با هزینه یک میلیارد  و ۲۵۰ میلیون ریال، بذرپاشی اراضی شهر ابوزیدآباد، بادشکن غیرزنده در روستای قاسم‌آباد و قلمه‌کاری در تپه‌های ماسه‌ای با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از دیگر پروژه‌‍‌های قابل بهره‌برداری در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آران و بیدگل است.

دکتر بایبوردی اظهار داشت: در حوزه امور آب و فاضلاب شهری، عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع یزدل – علی آباد در بخش مرکزی به طول ۷۵۰۰ متر و اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و با اشتغال‌زایی حدود ۱۰۰ نفر از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت است.

وی ادامه داد: ساماندهی، لایروبی و تعریض بستر رودخانه سوک‌چم در شهر نوش‌آباد به طول ۵ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از پروژه‌های مهم حوزه منابع آب شهرستان آران و بیدگل است که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل خاطرنشان کرد: در ادامه اجرای طرح‌های بهداشت و درمان در این شهرستان و تجهیز بیمارستان‌های منطقه، دستگاه اکسیژن‌ساز بیمارستان ثامن‌الحجج(ع) با تولید ۶۰۰ لیتر اکسیژن در دقیقه با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت راه‌اندازی می‌شود.

وی افتتاح پروژه زمین چمن مصنوعی روستای محمدآباد بخش کویرات با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال با مشارکت اداره ورزش و جوانان شهرستان آران و بیدگل و دهیاری روستای محمدآباد را از دیگر پروژه‌های افتتاحی هفته دولت در سال ۱۴۰۰ اعلام کرد.

برچسب ها :
مطالب مشابه
با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، نخستین نشست کارشناسان و نمایندگان حقوقی دستگاه‌های اجرایی شهرستان به‌منظور تقویت جایگاه سرمایه‌های حقوقی و نظارت بر عملکرد واحدهای حقوقی دستگاه‌ها» در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی در این نشست با تأکید بر نقش مهم کارشناسان و نمایندگان حقوقی ادارات و دستگاه‌های اجرایی در دفاع از حقوق بیت‌المال، گفت: نمایندگان حقوقی ادارات وظیفه دارند در عین رعایت مرّ قانون، مانع از تضییع حقوق ارباب رجوع در مراجعه به دستگاه‌های اجرایی شوند. […]

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صبح امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ماه)، شماری از شهروندان آران و بیدگل در قالب ملاقات مردمی با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ این ملاقات‌ها با هدف تکریم ارباب رجوع برگزار شد و مردم شهرستان آران و بیدگل در دیدار چهره به چهره با علی‌اکبر رضایی فرماندار این شهرستان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند. مردم شهرستان آران و بیدگل برای هماهنگی و تعیین وقت قبلی می‌توانند با […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و اعضای این شورا در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد. این نشست به منظور هماهنگی برگزاری امتحانات نهایی دوره دوم متوسطه و پایه نهم دوره […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان شجره طیبه برخاسته از نهضت اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را به فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان تبریک گفت.

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است؛ وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ   «سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰»   برادر ارجمند جناب سرهنگ ابوالفضل حسین‌دوست فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل با درود و صلوات بر […]

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =