شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۶:۰۳:۳۰
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

به‌مناسبت روز پزشک و داروساز؛ فرماندار شهرستان آران و بیدگل با تعدادی از پزشکان منطقه دیدار و از خدمات ارزشمند آنان در شرایط بحران کرونا تقدیر کرد

فرماندار شهرستان آران و بیدگل از خدمات ارزشمند پزشکان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل به مناسبت روز پزشک و داروساز با سرپرست شبکه بهداشت و درمان این شهرستان و تعدادی از پزشکان منطقه دیدار و از خدمات ارزشمند آنان در شرایط بحران کرونا تقدیر کرد. فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این دیدار […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل به مناسبت روز پزشک و داروساز با سرپرست شبکه بهداشت و درمان این شهرستان و تعدادی از پزشکان منطقه دیدار و از خدمات ارزشمند آنان در شرایط بحران کرونا تقدیر کرد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این دیدار که امام جمعه آران و بیدگل نیز حضور داشت، گفت: نقش پزشکان و داروسازان در افزایش «سواد بهداشتی» و «سواد تاب‌آوری در مقابل ویروس کرونا» برجسته‌تر از هر زمان دیگری است.

وی از خدمات شبانه‌روزی اعضای هیات علمی، استادان، پزشکان و داروسازان دانشگاه علوم پزشکی کاشان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل که به صیانت از جان و سلامت مردم همت می‌گمارند، تشکر کرد و افزود: بدون شک پزشکان و داروسازان  با تعهد، تخصص و عشق به شغلشان سلامتی بیماران و جامعه را در شرایط حساس کرونایی تضمین می‌کنند و افرادی هستند که بیش از همه در دل حادثه خدمت‌رسانی می‌کنند.

دکتر بایبوردی پزشکان و داروسازان را سفرای تسکین آلام دردمندان از یکطرف و عاملان ترویج بهداشت و سلامتی از طرف دیگر عنوان کرد و گفت: ورود جمهوری اسلامی ایران به باشگاه واکسن سازان کرونا با تلاش پزشکان، داروسازان و متخصصین دانشگاهی بوده است.

وی اضافه کرد: بدون شک بهترین هدیه به پزشکان و داروسازان در شرایط بحران کرونا، رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم است.

وی یادآور شد: شهرستان آران و بیدگل دارای ۲ بیمارستان، ۸ مرکز بهداشتی و درمانی، ۱۱ پایگاه بهداشت، ۹ خانه بهداشت ، ۶ پایگاه اورژانس و ۱۶ داروخانه است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در پایان این آیین با اهدای لوح تقدیر از خدمات ارزشمند پزشکان و داروسازان در شرایط بحران کرونا تقدیر کرد.

متن این لوح به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر/سرکار خانم دکتر

سلام علیکم ؛

با تبریک «اول شهریورماه؛ روز پزشک و بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا» و «پنجم شهریور ماه؛ روز داروساز و بزرگداشت زکریای رازی» بر خود فرض می‌دانم از تلاش‌های بی‌شائبه، مساعی ماندگار و خدمات ارزشمند جناب‌عالی/سرکارعالی، اعضای هیات علمی، استادان و کادر بهداشت و درمان شاغل در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی- درمانی کاشان و نیز شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل که زمینه ‌های ارتقا و حفظ سلامت مردم عزیز این شهرستان را فراهم کرده‌است، تشکر و  قدردانی نمایم.

بدون شک پزشکان و داروسازان به عنوان «فرشتگان نجات»، «مدافعان حریم بهداشت و سلامت » و «پیشقراولان ترویج سلامت جسم و روان مردم»بوده و از دانش‌بنیان‌ترین کارگزاران دولت در بخش بهداشت و درمان محسوب می‌شوند.

امیدوارم با استعانت از الطاف الهی و دعای خیر مردم بزرگوار و همکاری‌های ارزنده مدافعان حریم بهداشت عمومی ایران اسلامی بتوانیم گام‌های موثرتری در پیشگیری، مدیریت و مقابله با ویروس کرونا و تقویت سلامت عمومی  مردم برداریم؛ ان‌شاءالله.

اسماعیل بایبوردی

فرماندار شهرستان آران و بیدگل

 

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی نزاجا برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دومین جلسه قرارگاه تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار آران‌وبیدگل گفت: آمادگی میزبانی مسافران علاقمند‌ به حوزه کویر در ماه ارديبهشت و فصل بهار را داریم.

علی‌اکبر رضایی، فرماندار آران‌وبیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آران‌وبیدگل با بیان اینکه عمده جامع هدف گردشگری این شهرستان مرتبط با کویر است، اظهار داشت:ماه اردیبهشت و فصل بهار پیک ورود گردشگران به کویر این منطقه است و ما میزبان مسافران علاقمند به حوزه کویر هستیم. وی افزود: بر این اساس تمهیدات لازم جهت […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 16 =