پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۲۰:۲۲:۳۲
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

به‌مناسبت روز پزشک و داروساز؛ فرماندار شهرستان آران و بیدگل با تعدادی از پزشکان منطقه دیدار و از خدمات ارزشمند آنان در شرایط بحران کرونا تقدیر کرد

فرماندار شهرستان آران و بیدگل از خدمات ارزشمند پزشکان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل به مناسبت روز پزشک و داروساز با سرپرست شبکه بهداشت و درمان این شهرستان و تعدادی از پزشکان منطقه دیدار و از خدمات ارزشمند آنان در شرایط بحران کرونا تقدیر کرد. فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این دیدار […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل به مناسبت روز پزشک و داروساز با سرپرست شبکه بهداشت و درمان این شهرستان و تعدادی از پزشکان منطقه دیدار و از خدمات ارزشمند آنان در شرایط بحران کرونا تقدیر کرد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این دیدار که امام جمعه آران و بیدگل نیز حضور داشت، گفت: نقش پزشکان و داروسازان در افزایش «سواد بهداشتی» و «سواد تاب‌آوری در مقابل ویروس کرونا» برجسته‌تر از هر زمان دیگری است.

وی از خدمات شبانه‌روزی اعضای هیات علمی، استادان، پزشکان و داروسازان دانشگاه علوم پزشکی کاشان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل که به صیانت از جان و سلامت مردم همت می‌گمارند، تشکر کرد و افزود: بدون شک پزشکان و داروسازان  با تعهد، تخصص و عشق به شغلشان سلامتی بیماران و جامعه را در شرایط حساس کرونایی تضمین می‌کنند و افرادی هستند که بیش از همه در دل حادثه خدمت‌رسانی می‌کنند.

دکتر بایبوردی پزشکان و داروسازان را سفرای تسکین آلام دردمندان از یکطرف و عاملان ترویج بهداشت و سلامتی از طرف دیگر عنوان کرد و گفت: ورود جمهوری اسلامی ایران به باشگاه واکسن سازان کرونا با تلاش پزشکان، داروسازان و متخصصین دانشگاهی بوده است.

وی اضافه کرد: بدون شک بهترین هدیه به پزشکان و داروسازان در شرایط بحران کرونا، رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم است.

وی یادآور شد: شهرستان آران و بیدگل دارای ۲ بیمارستان، ۸ مرکز بهداشتی و درمانی، ۱۱ پایگاه بهداشت، ۹ خانه بهداشت ، ۶ پایگاه اورژانس و ۱۶ داروخانه است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در پایان این آیین با اهدای لوح تقدیر از خدمات ارزشمند پزشکان و داروسازان در شرایط بحران کرونا تقدیر کرد.

متن این لوح به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر/سرکار خانم دکتر

سلام علیکم ؛

با تبریک «اول شهریورماه؛ روز پزشک و بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا» و «پنجم شهریور ماه؛ روز داروساز و بزرگداشت زکریای رازی» بر خود فرض می‌دانم از تلاش‌های بی‌شائبه، مساعی ماندگار و خدمات ارزشمند جناب‌عالی/سرکارعالی، اعضای هیات علمی، استادان و کادر بهداشت و درمان شاغل در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی- درمانی کاشان و نیز شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل که زمینه ‌های ارتقا و حفظ سلامت مردم عزیز این شهرستان را فراهم کرده‌است، تشکر و  قدردانی نمایم.

بدون شک پزشکان و داروسازان به عنوان «فرشتگان نجات»، «مدافعان حریم بهداشت و سلامت » و «پیشقراولان ترویج سلامت جسم و روان مردم»بوده و از دانش‌بنیان‌ترین کارگزاران دولت در بخش بهداشت و درمان محسوب می‌شوند.

امیدوارم با استعانت از الطاف الهی و دعای خیر مردم بزرگوار و همکاری‌های ارزنده مدافعان حریم بهداشت عمومی ایران اسلامی بتوانیم گام‌های موثرتری در پیشگیری، مدیریت و مقابله با ویروس کرونا و تقویت سلامت عمومی  مردم برداریم؛ ان‌شاءالله.

اسماعیل بایبوردی

فرماندار شهرستان آران و بیدگل

 

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + هفده =