جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۳:۲۱:۳۴
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

نشست مشترک فرماندار و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل؛ در راستای افزایش کیفیت ارائه خدمات طی نشستی با حضور دکتر علی‌اکبر رضایی فرماندار و مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان مسائل و مشکلات شهرک صنعتی این شهرستان بررسی شد. فرماندار شهرستان در این نشست به اهمیّت سرمایه‌گذاری و نقش آن در بهبود وضعیت اقتصادی و به […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل؛ در راستای افزایش کیفیت ارائه خدمات طی نشستی با حضور دکتر علی‌اکبر رضایی فرماندار و مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان مسائل و مشکلات شهرک صنعتی این شهرستان بررسی شد.
فرماندار شهرستان در این نشست به اهمیّت سرمایه‌گذاری و نقش آن در بهبود وضعیت اقتصادی و به ویژه اشتغال جوانان اشاره کرد و گفت: ایجاد انگیزه در بین صاحبان‌ سرمایه، گام مهمی در مسیر سرمایه‌گذاری در این شهرستان است.
وی با اشاره به اهمیّت سرمایه‌گذاری و لزوم حمایت همه جانبه از سرمایه‌گذاران گفت: هر قدر از سرمایه‌گذاران حمایت کنیم و مسیر را برای تلاش آنان هموار سازیم قطعاً شاهد رشد و توسعه همه جانبه در منطقه خواهیم بود.
فرماندار شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی، تاریخی و مذهبی این منطقه پتانسیل‌ها و موقعیت‌های مطلوبی در منطقه آران و بیدگل وجود دارد که می‌تواند پاسخگوی نیازهای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این منطقه باشد.
فرماندار شهرستان اظهار امیدواری کرد: با افزایش کیفیت خدمات به صنعتگران بتوانیم زمینه افزایش رضایت‌مندی هر چه بیشتر آنها را فراهم نموده و به ایجاد بستر مناسبی برای جذب سرمایه‌گذاری‌های جدید در شهرکها و نواحی صنعتی شهرستان کمک نمود.
فرماندار در این دیدار خواستار تسریع راه‌اندازی شهرک نمک آران و بیدگل و توسعه شهرک‌های صنعتی شهرهای این شهرستان از سوی شرکت شهرکهای استان اصفهان شد.
در این نشست راهکارهای اجرایی مدیریت مطلوب شهرکها و ارائه خدمات زیر ساختی مناسب به شرکتها و سرمایه‌گذاران مستقر در آن به ویژه حفظ و توسعه فضای سبز، شبکه‌های آبرسانی، شبکه‌های توزیع برق و گازرسانی به شهرک و بهبود شبکه روشنایی از جمله موضوعاتی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 19 =