سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴:۴۱:۵۹
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

همزمان با هفته دولت؛ گلزار شهدای امامزاده هادی(ع) و امامزاده محمدهلال(ع) عطرافشانی شد

آیین میثاق با شهیدان همزمان با هفته دولت برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، همزمان با ۸ شهریور ماه سالروز شهادت دولتمردان شهید رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت، آیین میثاق با شهیدان با حضور فرماندار و امام جمعه آران و بیدگل و جمعی از مسئولان و بسیجیان شهرستان آران و بیدگل در گلزار شهدای امامزاده هادی(ع) و امامزاده محمدهلال(ع) […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، همزمان با ۸ شهریور ماه سالروز شهادت دولتمردان شهید رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت، آیین میثاق با شهیدان با حضور فرماندار و امام جمعه آران و بیدگل و جمعی از مسئولان و بسیجیان شهرستان آران و بیدگل در گلزار شهدای امامزاده هادی(ع) و امامزاده محمدهلال(ع) این شهرستان برگزار شد.

در این آیین، قبور مطهر شهدای آرمیده در گلزار شهدای امامزاده هادی(ع) و محمدهلال (ع) به خصوص شهدای کارمند مدفون در این دو امامزاده غبارروبی و عطرافشانی شد.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای والا مقام ادای احترام و با آرمان‌های شهدا و امام راحل تجدیدمیثاق کردند و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس به ویژه شهدای دولت را گرامی داشتند.

دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و دیگر شهدای انقلاب اسلامی گفت: هفته بزرگداشت دولت الگویی از تعامل حداکثری مردم و دولت بوده و این هفته در راستای تقویت روابط هرچه بیشتر مردم و خدمتگزارانشان در دستگاه‌های اجرایی و غیراجرایی است.

وی به تقدیم ۱۸ کارمند شهید شهرستان آران و بیدگل اشاره و اضافه کرد: ۸۴۱ شهید شهرستان آران و بیدگل و وجود ۵۰ پست مدیریتی حاکیست که به ازای هر پست مدیریتی، ۱۷ نفر از جوانان این شهرستان به شهادت نائل آمده‌اند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به برکت فرهنگ ایثار و شهادت و با سربلندی در آزمون‌های سخت و دشوار در مسیر توسعه شتاب‌زا گام نهاده و با اقتدار، صلابت، هوشمندی و بصیرت، آماده دفاع از کیان ایران اسلامی است

وی شهدا، رزمندگان و ایثارگران ایران اسلامی و شهرستان آران و بیدگل را قهرمانان بزرگ و خانواده این عزیزان را ابرقهرمانانی نام برد که فرهنگ ایثار و شهادت، استقامت و پایداری و اقتدارآفرینی برای ایران عزیز را تبیین می‌کنند.

دکتر بایبوردی در ادامه با گرامیداشت هفته دولت، نقش کارمندان و خدمتگزاران دولت در شهرستان آران و بیدگل را در وحدت، اتحاد و انسجام مردم و مسئولان مهم برشمرد و افزود: کارگزاران دولتی این شهرستان می‌توانند با خدمت‌رسانی بی‌منت، اعتمادسازی و بازآفرینی اعتماد مردم در تقویت وحدت بین مردم و دولت نقش‌آفرینی کنند.

وی خاطرنشان کرد: «کارمند شدن» و «مدیر شدن» در ادارات و دستگاه‌های اجرایی و غیراجرایی فقط یک عنوان و تکیه بر یک جایگاه اداری و غیراداری نیست؛ بلکه محلی برای انجام کارهای حرفه‌ای، تخصصی و رفع مشکلات مردم است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل زبان و ادبیات مشترک همه کارگزاران دولت در شهرستان آران و بیدگل را خدمت سریع و به‌هنگام و بی‌منت به مردم و شهروندان دانسته که به تحقق حقوق شهروندان و افزایش رضایتمندی از یکطرف و استقرار اصول حکمرانی خوب و مطلوب از سوی دیگر منجر می‌شود.

دکتر بایبوردی یادآور شد: بیش از ۳۵ پروژه عمرانی، خدماتی و ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال در هفته دولت ۱۴۰۰ در شهرستان آران و بیدگل افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

برچسب ها :
مطالب مشابه
صبح امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ماه)، شماری از شهروندان آران و بیدگل در قالب ملاقات مردمی با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ این ملاقات‌ها با هدف تکریم ارباب رجوع برگزار شد و مردم شهرستان آران و بیدگل در دیدار چهره به چهره با علی‌اکبر رضایی فرماندار این شهرستان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند. مردم شهرستان آران و بیدگل برای هماهنگی و تعیین وقت قبلی می‌توانند با […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و اعضای این شورا در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد. این نشست به منظور هماهنگی برگزاری امتحانات نهایی دوره دوم متوسطه و پایه نهم دوره […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان شجره طیبه برخاسته از نهضت اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را به فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان تبریک گفت.

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است؛ وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ   «سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰»   برادر ارجمند جناب سرهنگ ابوالفضل حسین‌دوست فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل با درود و صلوات بر […]

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =