جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۴:۲۹:۵۶
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

آیین افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی بخش کویرات

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر، پروژهای عمرانی، خدماتی بخش کویرات با هزینه‌ای بالغ‌ بر ۲۴۵میلیارد ریال با حضور دکتر علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان در بخش کویرات افتتاح شد. فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این مراسم گفت: پروژه احداث […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر، پروژهای عمرانی، خدماتی بخش کویرات با هزینه‌ای بالغ‌ بر ۲۴۵میلیارد ریال با حضور دکتر علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان در بخش کویرات افتتاح شد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این مراسم گفت: پروژه احداث باد شکن غیرزنده حسین‌آباد به طول ۱۵ کیلومتر و مبلغ ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال، توسط شرکت تعاونی کشاورزی، منابع طبیعی و مرتعداران وحدت آران و بیدگل هزینه شده است.
وی اظهار داشت: ایجاد این بادشکن‌های غیرزنده در کویر با هدف کاهش سرعت باد، جلوگیری از فرسایش بادی و بهبود رشد گیاهان بومی در این منطقه انجام شده‌است.
رضایی افزود: آسفالت معابر روستای حسین‌آباد به مقدار ۲۳۰۰۰مترمربع با مشارکت دهیاری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مبلغ ۱۶میلیارد ریال، جدول گذاری و سنگ فرش معابر روستای حسین آباد به مقدار ۵۰۰۰ مترمربع با اعتبار ۵ میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال با مشارکت دهیاری و بهره‌برداری از سامانه‌ی کلرزن خورشیدی روستاهای قاسم آباد و یزدلان با هزینه۲ میلیارد ریال و میزان اشتغال ۳نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم و رونمایی از تراکتور لودری دهیاری ریجن به مبلغ ۵ میلیارد ریال ازجمله این طرحها می‌باشد.
وی تصریح کرد: استخر سرپوشیده شنا در زمینی به مساحت ۵۰۰۰مترمربع و زیر بنای ۲۰۰۰متر مربع و با اعتبار ۱۲۰میلیارد ریال شامل مجموعه اداری و خدماتی-استخرسونا، جکوزی و محوطه‌سازی و فاز اول مجموعه کارگاههای نیمه مزاحم شهری ابوزیدآباد با ۳۰۰۰۰متر مربع از جمله طرح‌هایی بود که امروز کلنگ احداث آن به زمین زده شد.
فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: احداث و جدول گذاری بلوار شهدای گمنام به طول۱۰هزار متر و هزینه ۲۰میلیارد ریال، احداث بلوار امام علی(ع) به طول۲۰۰۰متر با اعتبار۳۰میلیارد ریال، بهره‌برداری از بلوار ۳۵متری با هزینه ۲۰میلیارد ریال از دیگر طرحهای افتتاحی امروز بود.
در این مراسم از تمثال شهدای گرانقدر شهر ابوزیدآباد با هزینه‌ای بالغ‌بر ۲ میلیارد ریال رونمایی شد.

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − شش =