جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۳:۲۷:۳۴
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

معاون استاندار اصفهان: مصوبات ستادهای تسهیل و رفع موانع تولید لازم الاجراست

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل و به نقل از ایرنا؛ امیر رضا نقش شامگاه دوشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان آران و بیدگل افزود: اگر مدیری مصوبات این ستاد را اجرا نکند مرتکب تخلف و ترک فعل می شود، فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان شهرستان آران و بیدگل […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل و به نقل از ایرنا؛ امیر رضا نقش شامگاه دوشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان آران و بیدگل افزود: اگر مدیری مصوبات این ستاد را اجرا نکند مرتکب تخلف و ترک فعل می شود، فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان شهرستان آران و بیدگل تقاضای خود را در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان مطرح کنند تا در این ستاد مشکلات افراد به شکل موردی بررسی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان بیان کرد: مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی این شهرستان بیشتر شامل کمبود زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی و مشکل برق‌رسانی، تسهیلات بانکی و سرمایه ثابت و درگردش است، تسهیلات مصوب شده برای این شرکت‌ها در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان آران و بیدگل باید هرچه سریعتر توسط بانک‌ها پرداخت شود.

نقش گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر ۱۲۴ طرح عمرانی، کشاورزی، فرهنگی و گردشگری با اعتبار ۲۰۰میلیارد تومان در شهرستان آران و بیدگل افتتاح می‌شود و افتتاح این طرح ها در رشد اقتصادی منطقه اثرگذار است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان عصر دوشنبه(۱۷بهمن)همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر برای افتتاح سه طرح عمرانی وارد شهرستان آران و بیدگل شد.

این طرح‌ها شامل احیاء بافت محله حاج امین، آبرسانی به روستاهای یزدل، محمدآباد و علی‌آباد و روشنایی جاده بخش مرکزی به کاشان است.

طرح‌های افتتاحی در ایام الله دهه مبارک فجر شامل ۲ طرح عمرانی در حوزه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال، چند طرح در حوزه جهاد کشاورزی با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال، چند طرح در حوزه آموزش و پرورش با اعتبار ۲۶ میلیارد ریال، یک طرح در بخش فنی و حرفه ای با اعتبار ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، یک طرح در حوزه آب و فاضلاب با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال، طرح‌هایی در حوزه راه و شهرسازی با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال وطرح‌هایی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال، چند طرح در حوزه شهرداری آران و بیدگل با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال و غیره است.

شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در حدود ۲۱۵ کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.

مطالب مشابه
با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، نخستین نشست کارشناسان و نمایندگان حقوقی دستگاه‌های اجرایی شهرستان به‌منظور تقویت جایگاه سرمایه‌های حقوقی و نظارت بر عملکرد واحدهای حقوقی دستگاه‌ها» در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی در این نشست با تأکید بر نقش مهم کارشناسان و نمایندگان حقوقی ادارات و دستگاه‌های اجرایی در دفاع از حقوق بیت‌المال، گفت: نمایندگان حقوقی ادارات وظیفه دارند در عین رعایت مرّ قانون، مانع از تضییع حقوق ارباب رجوع در مراجعه به دستگاه‌های اجرایی شوند. […]

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صبح امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ماه)، شماری از شهروندان آران و بیدگل در قالب ملاقات مردمی با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ این ملاقات‌ها با هدف تکریم ارباب رجوع برگزار شد و مردم شهرستان آران و بیدگل در دیدار چهره به چهره با علی‌اکبر رضایی فرماندار این شهرستان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند. مردم شهرستان آران و بیدگل برای هماهنگی و تعیین وقت قبلی می‌توانند با […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و اعضای این شورا در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد. این نشست به منظور هماهنگی برگزاری امتحانات نهایی دوره دوم متوسطه و پایه نهم دوره […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان شجره طیبه برخاسته از نهضت اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را به فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان تبریک گفت.

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است؛ وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ   «سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰»   برادر ارجمند جناب سرهنگ ابوالفضل حسین‌دوست فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل با درود و صلوات بر […]

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − 1 =