جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۲:۱۴:۰۷
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

معاون استاندار اصفهان: مصوبات ستادهای تسهیل و رفع موانع تولید لازم الاجراست

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل و به نقل از ایرنا؛ امیر رضا نقش شامگاه دوشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان آران و بیدگل افزود: اگر مدیری مصوبات این ستاد را اجرا نکند مرتکب تخلف و ترک فعل می شود، فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان شهرستان آران و بیدگل […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل و به نقل از ایرنا؛ امیر رضا نقش شامگاه دوشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان آران و بیدگل افزود: اگر مدیری مصوبات این ستاد را اجرا نکند مرتکب تخلف و ترک فعل می شود، فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان شهرستان آران و بیدگل تقاضای خود را در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان مطرح کنند تا در این ستاد مشکلات افراد به شکل موردی بررسی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان بیان کرد: مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی این شهرستان بیشتر شامل کمبود زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی و مشکل برق‌رسانی، تسهیلات بانکی و سرمایه ثابت و درگردش است، تسهیلات مصوب شده برای این شرکت‌ها در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان آران و بیدگل باید هرچه سریعتر توسط بانک‌ها پرداخت شود.

نقش گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر ۱۲۴ طرح عمرانی، کشاورزی، فرهنگی و گردشگری با اعتبار ۲۰۰میلیارد تومان در شهرستان آران و بیدگل افتتاح می‌شود و افتتاح این طرح ها در رشد اقتصادی منطقه اثرگذار است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان عصر دوشنبه(۱۷بهمن)همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر برای افتتاح سه طرح عمرانی وارد شهرستان آران و بیدگل شد.

این طرح‌ها شامل احیاء بافت محله حاج امین، آبرسانی به روستاهای یزدل، محمدآباد و علی‌آباد و روشنایی جاده بخش مرکزی به کاشان است.

طرح‌های افتتاحی در ایام الله دهه مبارک فجر شامل ۲ طرح عمرانی در حوزه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال، چند طرح در حوزه جهاد کشاورزی با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال، چند طرح در حوزه آموزش و پرورش با اعتبار ۲۶ میلیارد ریال، یک طرح در بخش فنی و حرفه ای با اعتبار ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، یک طرح در حوزه آب و فاضلاب با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال، طرح‌هایی در حوزه راه و شهرسازی با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال وطرح‌هایی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال، چند طرح در حوزه شهرداری آران و بیدگل با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال و غیره است.

شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در حدود ۲۱۵ کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + چهارده =