پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۱:۴۷:۱۴
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل از برخی نانوایی‌های شهر بازدید کرد

تلاش همه متولیان نان و نانوایی‌ها باید عرضه نان با کیفیت و افزایش رضایتمندی در بین مردم باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل؛ دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل به همراه تیم بازرسی فرمانداری، از تعدادی از نانوایی‌های شهر آران و بیدگل بازدید کرد. وی در این بازدید ضمن تاکید بر رعایت اصول بهداشتی و الزامات ابلاغی پیشگیری – بهداشتی کرونا از سوی نانوایان گفت: عدم رعایت مسائل […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل؛ دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل به همراه تیم بازرسی فرمانداری، از تعدادی از نانوایی‌های شهر آران و بیدگل بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن تاکید بر رعایت اصول بهداشتی و الزامات ابلاغی پیشگیری – بهداشتی کرونا از سوی نانوایان گفت: عدم رعایت مسائل بهداشتی از سوی نانوایان ، به منزله تخلف محسوب و طبق آیین‌نامه نظام صنفی مربوطه برخورد محکم و قاطع قانونی می‌شود.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با تاکید بر اعمال نظارت لازم بر پخت نان با کیفیت در نانوایی‌ها و جلوگیری از هرگونه تخلف احتمالی از سوی صنف نانوایان گفت: تلاش همه متولیان نان و نانوایی‌ها باید عرضه نان با کیفیت و افزایش رضایتمندی در بین مردم باشد.

دکتر بایبوردی بیان داشت: در صورت دریافت هرگونه گزارش از تخلفات بهداشتی، گران‌فروشی و کم‌فروشی، با نانوایان متخلف، برخورد قاطع قانونی می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت تولید آرد استاندارد خاطرنشان کرد: بررسی ها نشان می دهد که کیفیت و سلامت نان به سهل انگاری و یا عدم سهل انگاری نانوایان شهرستان آران و بیدگل در پخت نان و یا نگهداری آن توسط مردم ارتباط پیدا می‌کند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با تاکید بر الزام نانوایان به رعایت مسائل بهداشتی اعم از بهداشت فردی و محیط در نانوایی های شهرستان آران و بیدگل در مراحل پخت و عرضه نان گفت: فرمانداری و دستگاههای نظارتی ذیربط این شهرستان به صورت مستمر از نانوایی‌ها بازدید و موارد تخلف نانوایان را بررسی و اعمال قانون می کنند.

برچسب ها :
مطالب مشابه
با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، نخستین نشست کارشناسان و نمایندگان حقوقی دستگاه‌های اجرایی شهرستان به‌منظور تقویت جایگاه سرمایه‌های حقوقی و نظارت بر عملکرد واحدهای حقوقی دستگاه‌ها» در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی در این نشست با تأکید بر نقش مهم کارشناسان و نمایندگان حقوقی ادارات و دستگاه‌های اجرایی در دفاع از حقوق بیت‌المال، گفت: نمایندگان حقوقی ادارات وظیفه دارند در عین رعایت مرّ قانون، مانع از تضییع حقوق ارباب رجوع در مراجعه به دستگاه‌های اجرایی شوند. […]

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صبح امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ماه)، شماری از شهروندان آران و بیدگل در قالب ملاقات مردمی با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ این ملاقات‌ها با هدف تکریم ارباب رجوع برگزار شد و مردم شهرستان آران و بیدگل در دیدار چهره به چهره با علی‌اکبر رضایی فرماندار این شهرستان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند. مردم شهرستان آران و بیدگل برای هماهنگی و تعیین وقت قبلی می‌توانند با […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و اعضای این شورا در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد. این نشست به منظور هماهنگی برگزاری امتحانات نهایی دوره دوم متوسطه و پایه نهم دوره […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان شجره طیبه برخاسته از نهضت اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را به فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان تبریک گفت.

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است؛ وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ   «سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰»   برادر ارجمند جناب سرهنگ ابوالفضل حسین‌دوست فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل با درود و صلوات بر […]

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 16 =