جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۲:۰۴:۲۶
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

همزمان با هفته تعاون؛ فرماندار شهرستان آران و بیدگل از ۳ شرکت تعاونی تولیدی فعال این شهرستان بازدید کرد

بیش از ۸۰۰ واحد تولیدی با ظرفیت اشتغال افزون بر ۱۸ هزار نفر در شهرستان آران ‌و بیدگل فعالیت دارند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل همزمان با هفته تعاون دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل از ۳ شرکت تعاونی تولیدی فعال این شهرستان بازدید کرد. دکتر بایبوردی با اشاره به نقش تعاونی‌ها در تحقق «اصول حکمرانی خوب و مطلوب اقتصادی» گفت: با تعاونی‌ها می‌توانیم زمینه‌های مشارکت حداکثری سرمایه‌های اجتماعی در […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل همزمان با هفته تعاون دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل از ۳ شرکت تعاونی تولیدی فعال این شهرستان بازدید کرد.

دکتر بایبوردی با اشاره به نقش تعاونی‌ها در تحقق «اصول حکمرانی خوب و مطلوب اقتصادی» گفت: با تعاونی‌ها می‌توانیم زمینه‌های مشارکت حداکثری سرمایه‌های اجتماعی در تولید را فراهم‌ترکنیم.

وی به نقش مردم در تقویت بخش‌های مختلف اقتصادی اشاره و خاطرنشان کرد: بدون شک مردم از طریق تعاونی‌ها توانسته‌اند به عنوان «بازیگران و یاریگران اصلی اقتصاد کشور» قلمداد شوند؛ چرا که تعاونی، نوعی «مردمی کردن و مردمی سازی اقتصاد» ایران بوده است.

وی اظهار داشت: همزمان با هفته تعاون ۳ شرکت تعاونی با سرمایه‌گذاری حدود ۹.۵ میلیارد تومان بخش خصوصی در شهرستان آران و بیدگل راه اندازی شد.

دکتر بایبوردی افزود: شرکت تعاونی تولید مرغ تخم گذار زرین کویر با هزینه ۶ میلیارد تومان، شرکت تعاونی نگین کرکره آروین با تولید ورق و کرکره با هزینه ۳ میلیارد تومان و شرکت تعاونی طوبی‌نگار هلال با تولید و بسته‌بندی سبزیجات بانوان با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان است که با راه اندازی این شرکت‌ها برای بیش از ۲۰ نفر شغل ایجاد شده است.

وی خاطر نشان کرد: بیش از ۸۰۰ واحد تولیدی با ظرفیت اشتغال افزون بر ۱۸ هزار نفر در شهرستان آران ‌و بیدگل فعالیت دارند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با حضور در شرکت تعاونی بهداشتی- درمانی کمیل با مدیریت این شرکت، دکتر آرش خاتمی دیدار و در جریان اقدامات این شرکت آشنا شد.تولید انواع البسه و دستکش‌های بیمارستانی و طبی، واردات و صادرات انواع داروهای داخلی و خارجی و فرآورده‌های بهداشتی درمانی و تجهیزات پزشکی از جمله فعالیت‌های این شرکت تعاونی است.

دکتر بایبوردی همچنین با حضور در شرکت تعاونی تکنودام با مدیریت این شرکت، مهندس خلیل الله نیکوفرد گفتگو کرد. پرورش و تولید گاو شیری از جمله فعالیت‌های این شرکت تعاونی است.

شرکت تعاونی مرغداری مروارید با مدیریت حسین نادری صفا از دیگر تعاونی‌هایی بود که فرماندار بازدید کرد. این شرکت تعاونی در زمینه پرورش و تولید مرغ گوشتی فعالیت می‌کند.

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − دوازده =