پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۵:۴۱:۵۰
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل تأکید کرد : برگزاری مراسم‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس با پیوست پروتکل‌های بهداشتی

ما ۸سال نجنگیدیم که چیزی به دست آوریم ما ۸ سال دفاع کردیم که چیزی از دست ندهیم .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس ۱۴۰۰ گفت: اقتدار منطقه‌ای و جهانی ایران عزیز مرهون از خودگذشتگی و فداکاری‌های ایثارگران، رزمندگان و خانواده‌های آنان است و حقیقتاً ما مقتدریم. فرماندار شهرستان آران و بیدگل اظهار […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس ۱۴۰۰ گفت: اقتدار منطقه‌ای و جهانی ایران عزیز مرهون از خودگذشتگی و فداکاری‌های ایثارگران، رزمندگان و خانواده‌های آنان است و حقیقتاً ما مقتدریم.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: تقدیم ۸۴۲ شهید والامقام، ۱۳۵۱ جانباز معزز، ۶۴ آزاده سرافراز و ۵ هزار رزمنده این شهرستان و کسب رتبه نخست « ایثارگری و پیشتازی در شهادت» شهرستان آران و بیدگل در کشور حاکی از حضور فعالانه ایثارگران این شهرستان در ۸ سال دفاع مقدس و دیگر عرصه‌های سازندگی بوده است.

دکتر بایبوردی با اشاره به اینکه مردم ایران قدردان رزمندگان و ایثارگران هستند، اظهار داشت: ایران عزیز به برکت فرهنگ ایثار و شهادت و با سربلندی در آزمون‌های سخت و دشوار در مسیر توسعه شتاب‌زا و پایدار گام نهاده و با اقتدار، صلابت، هوشمندی و بصیرت، به راه خود ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به همزمانی هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و همچنین اربعین حسینی(ع) گفت: تمامی فعالیت‌های فرهنگی، هنری، تبلیغی و رسانه‌ای مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس بایستی با پیوست پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از شیوع کرونا همراه باشد به گونه‌ای که برگزاری «مراسم‌های ایمن از منظر کرونا» بر سایر جنبه‌ها اولویت داشته باشد.

دکتر بایبوردی به عنوان شعار امسال بزرگداشت دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و تخصصی به منظور معرفی اقتدار، توانمندی‌های دفاعی و سازندگی کشور و ترویج مفاهیم ارزشی دفاع مقدس مبتنی بر وحدت، حماسه و اقتدار با تشکیل نشست‌های علمی، پژوهشی، حوزوی و دانشگاهی در شهرستان آران و بیدگل اجرا و به گونه ثابت شود که «ما مقتدریم».

وی با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت همه گروه‌های مرجع در اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان آران و بیدگل گفت: صیانت از جان و سلامت مردم مدنظر مسئولان برگزارکننده هفته دفاع مقدس باشد و این برنامه‌ها با پیوست پروتکل‌های بهداشتی همراه باشد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با تاکید بر استفاده بهینه از فضای مجازی در نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت گفت: فرهنگ سازی برای دفاع از کشور در مقابل تهدیدات بایستی مدنظر قرار گیرد به طوری که نسل جوان از ایثارگری گذشتگان درس بگیرد و آن را ملکه ذهن خود قرار دهد.

وی به بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای در برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس در شهرستان آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: به صدا درآوردن زنگ مقاومت و صبحگاه مشترک دانش آموزی به صورت نمادین و پخش از شبکه شاد، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت و خانواده معظم شهدا، اجرای رژه خودرویی به همراه نورافشانی، برگزاری یادواره شهدا در شهرهای آران و بیدگل و نوش‌آباد و همچنین روستای یزدلان بخش کویرات، عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهداء، برپایی نمایشگاه ویژه دفاع مقدس، اجرای سرود خیابانی همراه با پخش نماهنگ‌های دفاع مقدس در شهرهای شهرستان، برگزاری مسابقات ورزشی، اجرای طرح شکوه مادرانه و تکریم همسران شهید، تجلیل و تکریم از هنرمندان رزمنده پیشکسوت درحوزه فرهنگ و هنر، برپایی نمایشگاه خوشنویسی، اجرای پیاده‌راه دفاع مقدس در نقاط مختلف شهر، برپایی چادرامدادی هلال احمر در ۵ نقطه شهر، معرفی کتاب دفاع مقدس شهرستان در فضای مجازی و دهها برنامه دیگر از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده و قابل اجرا در بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان آران و بیدگل خواهد بود.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دانشگاهیان، حوزویان، نویسندگان و هنرمندان درخواست کرد برای ماندگاری ایثارگری ایثارگران و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به آیندگان، «دانشنامه دفاع مقدس شهرستان آران و بیدگل» تدوین شود.

برچسب ها :
مطالب مشابه
صبح امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ماه)، شماری از شهروندان آران و بیدگل در قالب ملاقات مردمی با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ این ملاقات‌ها با هدف تکریم ارباب رجوع برگزار شد و مردم شهرستان آران و بیدگل در دیدار چهره به چهره با علی‌اکبر رضایی فرماندار این شهرستان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند. مردم شهرستان آران و بیدگل برای هماهنگی و تعیین وقت قبلی می‌توانند با […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و اعضای این شورا در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد. این نشست به منظور هماهنگی برگزاری امتحانات نهایی دوره دوم متوسطه و پایه نهم دوره […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان شجره طیبه برخاسته از نهضت اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را به فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان تبریک گفت.

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است؛ وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ   «سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰»   برادر ارجمند جناب سرهنگ ابوالفضل حسین‌دوست فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل با درود و صلوات بر […]

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =