جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۳:۴۱:۴۱
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

فرمانداری شهرستان آران و بیدگل رتبه نخست و عالی ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ را در بین ۲۴ فرمانداری‌ استان اصفهان کسب کرد

رتبه نخست و عالی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل دکتر بایبوردی افزود: بر اساس ارزیابی صورت گرفته توسط مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور، فرمانداری شهرستان آران و بیدگل در شاخص‌های مختلف ارزشیابی توانست با کسب امتیاز ۹۱۱.۵۳ از سقف ۱۰۰۰ امتیاز و تحقق ۹۱.۱۵۳ درصدی، رتبه نخست را در بین ۲۴ […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل دکتر بایبوردی افزود: بر اساس ارزیابی صورت گرفته توسط مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور، فرمانداری شهرستان آران و بیدگل در شاخص‌های مختلف ارزشیابی توانست با کسب امتیاز ۹۱۱.۵۳ از سقف ۱۰۰۰ امتیاز و تحقق ۹۱.۱۵۳ درصدی، رتبه نخست را در بین ۲۴ فرمانداری استان اصفهان در سال ۱۳۹۹ کسب کند و سطح امتیاز «عالی» را به خود اختصاص دهد.

وی تصریح کرد: ارزیابی عملکرد سازمان‌ها و به خصوص دستگاه‌های حاکمیتی یک اصل مهم در جهت کیفیت‌بخشی به ماموریت های محوله است و ارزیابی فرایندهای کاری و اجرای بازخوردهای آن موجب می‌شود تا ضمن شناسایی نقاط قوت و تکمیل و تقویت آنها، نقاط ضعف نیز کشف شده و کاستی‌های احتمالی جبران شود.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: در مدیریت‌های مدرن و در ارزیابی‌های دوره‌ای، برنامه‌ریزی می‌شود تا نقاط قوت‌ها ارتقا پیدا کند.

وی افزود: در راستای ارتقای خدمت رسانی کیفی و مطلوب به شهروندان نیز روش‌ها و برنامه‌ها در راستای تعالی سازمانی و افزایش توانمندی کارکنان به عنوان سرمایه های انسانی اصلاح می‌شود.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: وفق نظر متخصصان، ارزیابی‌ها در سه مرحله انجام می‌شود که مرحله اول، خودارزیابی و جمع آوری گزارش‌ها و مستندات مربوط به شاخص‌های مختلف است و واحدهای اداری به صورت جداگانه و بر اساس مستنداتی که از وضعیت عملکرد و پیگیری امور دارند، خودارزیابی انجام می‌دهند.

دکتر بایبوردی گفت: مرحله دوم نیز توسط دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری اصفهان انجام می‌شود و تمامی اطلاعات بررسی شده و بر اساس مستندات ارائه شده، سنجش و ارزشیابی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: سپس، مرحله سوم ارزیابی عملکرد که بررسی نهایی است توسط مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور انجام و بر اثر مستندات و اطلاعات دریافت شده از استانداری‌ها، نمره نهایی فرمانداری‌ها اعلام می‌شود.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل تحقق این موفقیت مهم را نشات گرفته از اهتمام و تلاش مجدانه همه کارکنان فرمانداری و بخشداری‌های مرکزی و کویرات در انجام امور محوله دانست و تاکید کرد: باید به منظور بهبود مستمر عملکرد؛ ارتقای نقاط قوت و تقویت نقاط قابل بهبود، در دستور کار همه معاونت‌های این فرمانداری و بخشداری‌ها قرار گیرد.

وی به شرایط کرونایی کشور و شهرستان آران و بیدگل از سال ۱۳۹۸ تاکنون اشاره کرد و گفت: حتی شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه آمریکایی‌ها و نیز شیوع کرونا و دیگر محدودیت‌ها هم نتوانسته و نمی‌تواند مانع از پیشرفت و توسعه شتاب‌زای این شهرستان را زمینه‌سازی کند.

دکتر بایبوردی به نقش کارشناسان فرمانداری و همکاران شاغل در بخشداری‌های مرکزی و کویرات از یکسو و پیگیری امورات شهرستان توسط دستگاه‌های اجرایی و غیراجرایی از سوی دیگر در کسب این موفقیت اشاره کرد و گفت: دریافت نشان عالی و کسب رتبه اول فرمانداری شهرستان آران و بیدگل در بین فرمانداری‌های استان اصفهان در بهسازی سرمایه‌ها و نیروهای انسانی این شهرستان اثرگذار بوده و زمینه‌های افزایش بهره‌وری، ارتقای انگیزه، اثربخشی و کارایی پرسنل فرمانداری و دیگر ادارات شهرستان آران و بیدگل را فراهم می‌کند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل این شهرستان را از نظر شاخص‌های امنیتی و وجود زمینه برای جذب سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری در حوزه‌های گردشگری، صنعت فرش ماشینی و دستبافت و همچنین در بخش کشاورزی و کشت گیاهان دارویی، گل‌محمدی، پسته و زعفران مهم ارزیابی کرد و افزود: شهرستان آران و بیدگل با نرخ بیکاری ۴.۵ درصدی، پیشتاز در تولید و اشتغال است.

وی بر ضرورت تحقق اصول حکمرانی خوب از طریق فرمانداری شهرستان آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: ارتقای حقوق شهروندی، رعایت حقوق شهروندان، شفافیت، قانون‌مداری، خدمتگزاری بی‌منت به مردم، رسیدگی به امور شهروندان و روستاییان، برقراری تعامل دوسویه با افکار عمومی از طریق اصحاب رسانه‌های جمعی و خبرنگاران از جمله شاخص‌های قابل مهم برای فرمانداری این شهرستان است.

دکتر بایبوردی در خاتمه، کسب این موفقیت را مهم و اما حفظ و ماندگاری آن را مهمتر عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد تا با همراهی همه کارکنان و روسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی و غیر اجرایی شهرستان بتوانیم گام‌های مستحکم و مؤثرتری برای اعتلای ایران عزیز و قدرتمند از یکسو و توسعه همه جانبه شهرستان آران و بیدگل از سوی دیگر برداریم.

برچسب ها :
مطالب مشابه
با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، نخستین نشست کارشناسان و نمایندگان حقوقی دستگاه‌های اجرایی شهرستان به‌منظور تقویت جایگاه سرمایه‌های حقوقی و نظارت بر عملکرد واحدهای حقوقی دستگاه‌ها» در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی در این نشست با تأکید بر نقش مهم کارشناسان و نمایندگان حقوقی ادارات و دستگاه‌های اجرایی در دفاع از حقوق بیت‌المال، گفت: نمایندگان حقوقی ادارات وظیفه دارند در عین رعایت مرّ قانون، مانع از تضییع حقوق ارباب رجوع در مراجعه به دستگاه‌های اجرایی شوند. […]

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صبح امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ماه)، شماری از شهروندان آران و بیدگل در قالب ملاقات مردمی با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ این ملاقات‌ها با هدف تکریم ارباب رجوع برگزار شد و مردم شهرستان آران و بیدگل در دیدار چهره به چهره با علی‌اکبر رضایی فرماندار این شهرستان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند. مردم شهرستان آران و بیدگل برای هماهنگی و تعیین وقت قبلی می‌توانند با […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و اعضای این شورا در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد. این نشست به منظور هماهنگی برگزاری امتحانات نهایی دوره دوم متوسطه و پایه نهم دوره […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان شجره طیبه برخاسته از نهضت اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را به فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان تبریک گفت.

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است؛ وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ   «سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰»   برادر ارجمند جناب سرهنگ ابوالفضل حسین‌دوست فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل با درود و صلوات بر […]

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 6 =