جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۱:۱۹:۳۸
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

فرمانداری شهرستان آران و بیدگل رتبه نخست و عالی ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ را در بین ۲۴ فرمانداری‌ استان اصفهان کسب کرد

رتبه نخست و عالی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل دکتر بایبوردی افزود: بر اساس ارزیابی صورت گرفته توسط مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور، فرمانداری شهرستان آران و بیدگل در شاخص‌های مختلف ارزشیابی توانست با کسب امتیاز ۹۱۱.۵۳ از سقف ۱۰۰۰ امتیاز و تحقق ۹۱.۱۵۳ درصدی، رتبه نخست را در بین ۲۴ […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل دکتر بایبوردی افزود: بر اساس ارزیابی صورت گرفته توسط مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور، فرمانداری شهرستان آران و بیدگل در شاخص‌های مختلف ارزشیابی توانست با کسب امتیاز ۹۱۱.۵۳ از سقف ۱۰۰۰ امتیاز و تحقق ۹۱.۱۵۳ درصدی، رتبه نخست را در بین ۲۴ فرمانداری استان اصفهان در سال ۱۳۹۹ کسب کند و سطح امتیاز «عالی» را به خود اختصاص دهد.

وی تصریح کرد: ارزیابی عملکرد سازمان‌ها و به خصوص دستگاه‌های حاکمیتی یک اصل مهم در جهت کیفیت‌بخشی به ماموریت های محوله است و ارزیابی فرایندهای کاری و اجرای بازخوردهای آن موجب می‌شود تا ضمن شناسایی نقاط قوت و تکمیل و تقویت آنها، نقاط ضعف نیز کشف شده و کاستی‌های احتمالی جبران شود.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: در مدیریت‌های مدرن و در ارزیابی‌های دوره‌ای، برنامه‌ریزی می‌شود تا نقاط قوت‌ها ارتقا پیدا کند.

وی افزود: در راستای ارتقای خدمت رسانی کیفی و مطلوب به شهروندان نیز روش‌ها و برنامه‌ها در راستای تعالی سازمانی و افزایش توانمندی کارکنان به عنوان سرمایه های انسانی اصلاح می‌شود.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: وفق نظر متخصصان، ارزیابی‌ها در سه مرحله انجام می‌شود که مرحله اول، خودارزیابی و جمع آوری گزارش‌ها و مستندات مربوط به شاخص‌های مختلف است و واحدهای اداری به صورت جداگانه و بر اساس مستنداتی که از وضعیت عملکرد و پیگیری امور دارند، خودارزیابی انجام می‌دهند.

دکتر بایبوردی گفت: مرحله دوم نیز توسط دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری اصفهان انجام می‌شود و تمامی اطلاعات بررسی شده و بر اساس مستندات ارائه شده، سنجش و ارزشیابی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: سپس، مرحله سوم ارزیابی عملکرد که بررسی نهایی است توسط مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور انجام و بر اثر مستندات و اطلاعات دریافت شده از استانداری‌ها، نمره نهایی فرمانداری‌ها اعلام می‌شود.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل تحقق این موفقیت مهم را نشات گرفته از اهتمام و تلاش مجدانه همه کارکنان فرمانداری و بخشداری‌های مرکزی و کویرات در انجام امور محوله دانست و تاکید کرد: باید به منظور بهبود مستمر عملکرد؛ ارتقای نقاط قوت و تقویت نقاط قابل بهبود، در دستور کار همه معاونت‌های این فرمانداری و بخشداری‌ها قرار گیرد.

وی به شرایط کرونایی کشور و شهرستان آران و بیدگل از سال ۱۳۹۸ تاکنون اشاره کرد و گفت: حتی شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه آمریکایی‌ها و نیز شیوع کرونا و دیگر محدودیت‌ها هم نتوانسته و نمی‌تواند مانع از پیشرفت و توسعه شتاب‌زای این شهرستان را زمینه‌سازی کند.

دکتر بایبوردی به نقش کارشناسان فرمانداری و همکاران شاغل در بخشداری‌های مرکزی و کویرات از یکسو و پیگیری امورات شهرستان توسط دستگاه‌های اجرایی و غیراجرایی از سوی دیگر در کسب این موفقیت اشاره کرد و گفت: دریافت نشان عالی و کسب رتبه اول فرمانداری شهرستان آران و بیدگل در بین فرمانداری‌های استان اصفهان در بهسازی سرمایه‌ها و نیروهای انسانی این شهرستان اثرگذار بوده و زمینه‌های افزایش بهره‌وری، ارتقای انگیزه، اثربخشی و کارایی پرسنل فرمانداری و دیگر ادارات شهرستان آران و بیدگل را فراهم می‌کند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل این شهرستان را از نظر شاخص‌های امنیتی و وجود زمینه برای جذب سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری در حوزه‌های گردشگری، صنعت فرش ماشینی و دستبافت و همچنین در بخش کشاورزی و کشت گیاهان دارویی، گل‌محمدی، پسته و زعفران مهم ارزیابی کرد و افزود: شهرستان آران و بیدگل با نرخ بیکاری ۴.۵ درصدی، پیشتاز در تولید و اشتغال است.

وی بر ضرورت تحقق اصول حکمرانی خوب از طریق فرمانداری شهرستان آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: ارتقای حقوق شهروندی، رعایت حقوق شهروندان، شفافیت، قانون‌مداری، خدمتگزاری بی‌منت به مردم، رسیدگی به امور شهروندان و روستاییان، برقراری تعامل دوسویه با افکار عمومی از طریق اصحاب رسانه‌های جمعی و خبرنگاران از جمله شاخص‌های قابل مهم برای فرمانداری این شهرستان است.

دکتر بایبوردی در خاتمه، کسب این موفقیت را مهم و اما حفظ و ماندگاری آن را مهمتر عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد تا با همراهی همه کارکنان و روسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی و غیر اجرایی شهرستان بتوانیم گام‌های مستحکم و مؤثرتری برای اعتلای ایران عزیز و قدرتمند از یکسو و توسعه همه جانبه شهرستان آران و بیدگل از سوی دیگر برداریم.

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =