جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۲:۰۸:۱۹
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

همزمان با هفته دفاع مقدس؛ آیین تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و تنی چند از ایثارگران و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس در فرمانداری شهرستان آران و بیدگل برگزار شد

فرماندار گفت: در ۲۸۸۸ روز دفاع مقدس، به خاطر جنگ، جنگ نکردیم؛ به خاطر صلح، از خودمان دفاع کردیم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس؛ «آیین تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان این شهرستان» با حضور فرماندار و امام جمعه آران و بیدگل، اعضای شورای تامین و تعدادی از مسئولان ادارات شهرستان آران و بیدگل در محوطه باز فرمانداری برگزار شد. دکتر اسماعیل بایبوردی […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس؛ «آیین تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان این شهرستان» با حضور فرماندار و امام جمعه آران و بیدگل، اعضای شورای تامین و تعدادی از مسئولان ادارات شهرستان آران و بیدگل در محوطه باز فرمانداری برگزار شد.

دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی، شهدای ۸ سال دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع وطن، شهدای مدافع حرم، شهدای سلامت، شهدای امنیت و عرصه جهاد علمی و آغاز هفته دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت فرهنگ ایثار و شهادت و با سربلندی در آزمون‌های سخت و دشوار در مسیر توسعه شتاب‌زا گام نهاده و با اقتدار، صلابت، هوشمندی و بصیرت به راه خود ادامه می‌دهد.

وی رتبه نخست ایثارگری شهرستان آران و بیدگل در مقیاس جمعیتی کشور را افتخار گران‌سنگی از دستاورد مردم این شهرستان نام برد و افزود: نقش خانواده‌های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران در تقویت و افزایش انسجام، وحدت و همدلی مردم این شهرستان به دلیل اینکه جزو گروه‌های مرجع محسوب می‌شوند، ستودنی است.

دکتر بایبوردی ایثارگران و شهدا را نماد «قهرمانی» و خانواده‌های ایثارگران را نماد «ابرقهرمانی» و الگوهای اقتدار و عزت ایران اسلامی خواند و گفت: امنیت امروز کشور مرهون جانفشانی‌های شهیدان، ایثارگران و جانبازان این مرز و بوم است و خانواده‌های این عزیزان جایگاه والایی در نظام جمهوری اسلامی ایران و اذهان عمومی دارند و باید همیشه قدردان آنها باشیم.

گفتنی است سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی امام جمعه شهر آران و بیدگل و سرهنگ حسن فخرل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل از دیگر برنامه‌های آیین تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و تنی چند از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس و ایثار و شهادت بود.

اجرای سرود دانش‌آموزی گروه رضوان، شعرگویی سارا سادات باختر شاعره آران و بیدگلی، خاطره‌گویی علی محمد قاسمپور و عباس عظیمی دو تن از رزمندگان دفاع مقدس و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و تنی چند از پیشکسوتان عرصه ایثار، مقاومت و دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این آیین بود.

آیین تجلیل ایثارگران

برچسب ها :
مطالب مشابه
با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، نخستین نشست کارشناسان و نمایندگان حقوقی دستگاه‌های اجرایی شهرستان به‌منظور تقویت جایگاه سرمایه‌های حقوقی و نظارت بر عملکرد واحدهای حقوقی دستگاه‌ها» در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی در این نشست با تأکید بر نقش مهم کارشناسان و نمایندگان حقوقی ادارات و دستگاه‌های اجرایی در دفاع از حقوق بیت‌المال، گفت: نمایندگان حقوقی ادارات وظیفه دارند در عین رعایت مرّ قانون، مانع از تضییع حقوق ارباب رجوع در مراجعه به دستگاه‌های اجرایی شوند. […]

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صبح امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ماه)، شماری از شهروندان آران و بیدگل در قالب ملاقات مردمی با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ این ملاقات‌ها با هدف تکریم ارباب رجوع برگزار شد و مردم شهرستان آران و بیدگل در دیدار چهره به چهره با علی‌اکبر رضایی فرماندار این شهرستان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند. مردم شهرستان آران و بیدگل برای هماهنگی و تعیین وقت قبلی می‌توانند با […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و اعضای این شورا در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد. این نشست به منظور هماهنگی برگزاری امتحانات نهایی دوره دوم متوسطه و پایه نهم دوره […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان شجره طیبه برخاسته از نهضت اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را به فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان تبریک گفت.

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است؛ وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ   «سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰»   برادر ارجمند جناب سرهنگ ابوالفضل حسین‌دوست فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل با درود و صلوات بر […]

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =