شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۷:۵۹:۲۴
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

همزمان با سراسر کشور؛ زنگ مهر، ایثار و مقاومت در آموزشگاه دخترانه سیدالشهداء آران و بیدگل نواخته شد

فرماندار شهرستان آران و بیدگل خواستار ارتقای «سواد فضای مجازی»، «سواد بهداشت کرونایی» و «سواد حفظ سلامت» دانش‌آموزان شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل آیین نواختن زنگ مهر، ایثار و مقاومت با حضور فرماندار، امام جمعه آران و بیدگل و جمعی از مسئولان، معلمان، دانش‌آموزان و خانواده معظم شهدا در آموزشگاه دخترانه سیدالشهداء آران و بیدگل برگزار شد. دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این آیین با […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل آیین نواختن زنگ مهر، ایثار و مقاومت با حضور فرماندار، امام جمعه آران و بیدگل و جمعی از مسئولان، معلمان، دانش‌آموزان و خانواده معظم شهدا در آموزشگاه دخترانه سیدالشهداء آران و بیدگل برگزار شد.

دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این آیین با تبریک آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱۱۴۰۰ مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، این روز را به استادان، معلمان، پژوهشگران، فناوران، نوآوران، مدیران و کارکنان خدوم و خستگی ناپذیرمدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه طلاب و دانش‌آموزان مستعد و دانشجویان سرافراز این شهرستان تبریک گفت.

وی معلمان و مجموعه آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل را حاملان دانایی و عاملان آگاهی در این شهرستان معرفی کرد و گفت: معلمان و استادان دانشگاه‌ها از دانش‌پایه‌ترین و دانش‌بنیان‌ترین کارگزاران دولت در بخش آموزش‌های رسمی محسوب می شوند.

دکتر بایبوردی بر ضرورت برنامه‌ریزی جهت ارتقای سلامت دانش آموزان مدارس، دانشجویان دانشگاه‌ها و طلاب حوزه‌های علمیه شهرستان آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: با تأمین سلامت دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب شاهد شکوفایی آنان در عرصه‌های علم‌اندوزی خواهیم بود.

وی افزود: معلمان و تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت شهرستان آران و بیدگل در این شرایط حساس و با شیوع ویروس کرونا با خلق ابتکارات جدید به ایفای نقش خود در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان پرداختند و جلوه‌هایی از تعهد و تلاش خود را نمایان ساختند و این مهم ستودنی است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل ارتقای «سواد فضای مجازی»، «سواد بهداشت کرونایی» و «سواد حفظ سلامت» دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب، استادان حوزه و دانشگاه و معلمان را با توجه به شرایط کنونی مهم برشمرد و گفت: بهره‌گیری از ظرفیت و فرصت‌های مختلف یادگیری از جمله فضای مجازی و بستر شبکه شاد، دوره آموزشی متفاوتی را برای دانش‌آموزان و معلمان رقم زده است.

 

وی به ایثارگری دانش‌آموز ایذه‌ای«علی لندی» اشاره کرد و گفت: ایثارگری علی لندی برگرفته از مکتب اهل‌بیت(ع) و شهدای ۲۸۸۸ روز دفاع مقدس است.

وی گفت: با الهام از ایثارگری علی لندی می‌توانیم بگوییم در اولین روز از آغاز سال تحصیلی، دانش‌آموزان در تلفظ حرف «الف» خواهند آموخت «الف» مثل «ایثارگری علی لندی».

دکتر بایبوردی به پرسشگر، مشکل‌شناس و مطالبه‌گر بارآوردن دانش‌آموزان از طریق نظام تعلیم و تربیت و مدارس اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان باید وقت‌شناس و اهل تامل، تدبر و تفکر باشند.

وی به نقش معلمان در دوران تحصیل دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: «فرصت‌شناس بارآوردن دانش‌آموزان»، «فرهنگ‌ساز بارآوردن دانش‌آموزان» و «هویت‌ساز و تمدن‌ساز بارآوردن دانش‌آموزان» از طریق اعتماد به آنان قابل تحقق است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل بر ضرورت تامل و تفکر دانش‌آموزان برای افزایش مولفه‌ها و شاخصه‌های قدرت در کشور تاکید کرد و گفت: با مهارت‌آموزی و برنامه‌ریزی برای تبدیل «نظام دانایی به دارایی»، تبدیل «نظام علم به تولید ثروت» می‌توانیم ایران قدرتمند در همه عرصه‌ها را فراهم کنیم.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی توسط معلمان و دانش‌آموزان این شهرستان خواستار حفظ سلامتی آنان  بر اساس شیوه‌نامه ابلاغی آغاز سال تحصیلی جدید شد و اظهار امیدواری کرد تا سال تحصیلی جدید با همکاری کلیه فرهنگیان شریف و همراهی اولیای گرامی و دانش آموزان با موفقیت به پایان برسد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی نزاجا برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دومین جلسه قرارگاه تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار آران‌وبیدگل گفت: آمادگی میزبانی مسافران علاقمند‌ به حوزه کویر در ماه ارديبهشت و فصل بهار را داریم.

علی‌اکبر رضایی، فرماندار آران‌وبیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آران‌وبیدگل با بیان اینکه عمده جامع هدف گردشگری این شهرستان مرتبط با کویر است، اظهار داشت:ماه اردیبهشت و فصل بهار پیک ورود گردشگران به کویر این منطقه است و ما میزبان مسافران علاقمند به حوزه کویر هستیم. وی افزود: بر این اساس تمهیدات لازم جهت […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =