جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۸:۴۶:۲۰
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل: شهروندان در فضای مجازی فریب وعده‌های واهی مجرمان سایبری را نخورند

پلیس و دستگاه‌های امنیتی - انتظامی شهرستان آران و بیدگل با هر عامل اخلال در نظم و امنیت جامعه با قاطعیت برخورد می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در جلسه کمیسیون پیشگیری از سرقت و جرائم عمومی این شهرستان مهمترین راهکار پیشگیری از سرقت را مشارکت و همراهی مردم با پلیس و توجه شهروندان به توصیه‌های امنیتی نیروهای انتظامی عنوان کرد و افزود: پلیس و دستگاه‌های امنیتی […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در جلسه کمیسیون پیشگیری از سرقت و جرائم عمومی این شهرستان مهمترین راهکار پیشگیری از سرقت را مشارکت و همراهی مردم با پلیس و توجه شهروندان به توصیه‌های امنیتی نیروهای انتظامی عنوان کرد و افزود: پلیس و دستگاه‌های امنیتی انتظامی شهرستان آران و بیدگل حافظ امنیت و آسایش مردم هستند و با هر عامل اخلال در نظم و امنیت جامعه با قاطعیت برخورد می‌کنند.

وی افزود: شهروندان و دستگاه‌های اجرایی شهرستان آران و بیدگل در قبال جلوگیری از وقوع ناهنجاری‌ها و از جمله پیشگیری از سرقت، مسئولیت اجتماعی دارند.

دکتر بایبوردی اظهار داشت: روابط اجتماعی، انسجام اجتماعی، اعتماد اجتماعی و مشارکت اجتماعی از جمله مولفه‌های اثرگذار در پیشگیری از جرایم و سرقت در شهرستان آران و بیدگل است.

وی ادامه داد: وقوع سرقت در یک محله و شهر، احساس امنیت آن محله و شهر را برای شهروندان کاهش می‌دهد؛ چرا که سرقت از کثیف‌ترین جرائم محسوب می‌شود.

فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان آران و بیدگل به آگاه‌سازی و آگاهی‌بخشی اقشار مختلف مردم و آموزش اصناف در پیشگیری از سرقت تاکید و خاطرنشان کرد: مدیریت و مهار سرقت و افزایش احساس امنیت در جامعه نیازمند اجرای طرح‌هایی با رویکرد آموزشی، فرهنگی و اجتماعی با همکاری دانشگاه‌ها، حوزه ‌های علمیه، آموزش و پرورش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی با اشاره به گسترش سرقت‌های سایبری و کلاهبرداری مجرمان از طریق فضای مجازی گفت: شهروندان به هشدارهای پلیس در حفاظت اموال توجه جدی داشته باشند و فریب وعده‌های واهی مجرمان سایبری را نخورند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با هشدار به والدین برای محافظت از فرزندان در فضای مجازی تاکید کرد: شهروندان در فضای مجازی به محتواها و تبلیغات جذاب کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی اعتماد نکنند و فریب آنها را نخورند.

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + هشت =