جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۰۷:۴۰:۰۹
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل: گردشگری سالم در اقتصاد و تحرک اجتماعی و اقتصادی نقش بسزایی دارد

فرماندار گفت: گردشگرانی که به مراکز گردشگری شهرستان آران و بیدگل مراجعه می‌کنند باید به ارزش‌های ایرانی - اسلامی و بومی - محلی احترام حداکثری بگذارند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان که با حضور امام جمعه شهر آران و بیدگل و دستگاه‌های اجرایی و غیراجرایی عضو این شورا برگزار شد، بر اجرای طرح «پلیس گردشگری» در کریدورهای گردشگری […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان که با حضور امام جمعه شهر آران و بیدگل و دستگاه‌های اجرایی و غیراجرایی عضو این شورا برگزار شد، بر اجرای طرح «پلیس گردشگری» در کریدورهای گردشگری و کویرهای شهرستان آران و بیدگل تاکید و آن را عاملی مهم و تاثیرگذار در تقویت امنیت پایدار منطقه و گردشگران ذکر کرد.

وی به گردشگری پاک و سالم اشاره کرد و گفت: گردشگرانی که به مراکز گردشگری شهرستان آران و بیدگل مراجعه می‌کنند باید به ارزش‌های ایرانی _ اسلامی و بومی – محلی احترام حداکثری بگذارند.

دکتر بایبوردی با بیان اینکه ۴۲ امامزاده و بقاع متبرکه در شهرستان آران و بیدگل به عنوان مقصد گردشگری زیارتی و مذهبی شمال استان اصفهان محسوب می‌شود، افزود: گردشگری نوعی سرمایه‌گذاری و گردشگر فرصتی است که می تواند درآمد و اشتغال پایدار را تامین کند و در این راستا باید برای تقویت زیرساخت‌های گردشگری، تمهیداتی اندیشیده شود.

وی به گردشگری مسئولانه و فاخر اشاره و آینده گردشگری شهرستان آران و بیدگل را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: استفاده از عنوان «گردشگری فاخر و مسئولانه» با بهره‌گیری از دیدگاه‌های متخصصان و نخبگان می‌تواند به جذب مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه گردشگری، معلمان، طلاب، روحانیون و استادان دانشگاه‌ها و دیگر گروه‌های مرجع در این شهرستان در قالب گردشگر منتهی شود.

دکتر بایبوردی افزود: برای ورود گردشگران و تقویت «گردشگری فاخر» نیاز به احداث و راه‌اندازی «تاسیسات فاخر گردشگری» در کریدورهای گردشگری شهرستان آران و بیدگل و اشتغال کارگزاران توانمند، متخصص و مهارت‌دیده هستیم.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: گردشگری سالم در اقتصاد و تحرک اجتماعی و اقتصادی نقش بسزایی دارد لذا حمایت از گردشگری سالم مبتنی بر تعالیم دینی، اخلاقی و اسلامی می‌تواند به توسعه همه‌جانبه این شهرستان کمک کند.

وی بر تقویت زیرساخت‌ها و فرهنگ‌سازی گردشگری سالم در شهرستان آران و بیدگل تاکید کرد و گفت: در راستای توسعه گردشگری سالم، اتاق فکر و هیئت‌های اندیشه‌ورز گردشگری اخلاق محور در این شهرستان راه‌اندازی شده است که نمایندگانی از ائمه جمعه و جماعات، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، رؤسای ادارات و تشکل‌های مردم‌نهاد عضو این کارگروه هستند و فعالیت‌های حوزه گردشگری سالم و با اخلاق را برنامه‌ریزی، رصد و مدیریت می‌کنند.

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی نزاجا برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دومین جلسه قرارگاه تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار آران‌وبیدگل گفت: آمادگی میزبانی مسافران علاقمند‌ به حوزه کویر در ماه ارديبهشت و فصل بهار را داریم.

علی‌اکبر رضایی، فرماندار آران‌وبیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آران‌وبیدگل با بیان اینکه عمده جامع هدف گردشگری این شهرستان مرتبط با کویر است، اظهار داشت:ماه اردیبهشت و فصل بهار پیک ورود گردشگران به کویر این منطقه است و ما میزبان مسافران علاقمند به حوزه کویر هستیم. وی افزود: بر این اساس تمهیدات لازم جهت […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − یک =