پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۲۸:۵۲
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

احساس امنیت از سوی شهروندان از شاخص های مهم در اعتماد پایدار محسوب می‌شود

برقراری نظم و امنیت و حفاظت و حراست از آرامش و آسایش عمومی جامعه رسالت ذاتی و از اصلی‌ترین وظایف نیروهای مقتدر انتظامی است.

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتراسماعیل بابیوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان که همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی برگزار شد، گفت: مردم باید با اقتدار نیروهای مسلح و نیروهای انتظامی به احساس آرامش برسند و از استرس و اضطراب به دور […]

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتراسماعیل بابیوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان که همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی برگزار شد، گفت: مردم باید با اقتدار نیروهای مسلح و نیروهای انتظامی به احساس آرامش برسند و از استرس و اضطراب به دور باشند.

وی با تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام نیروی انتظامی و مدافعان حریم نظم و امنیت عمومی گفت: برقراری نظم و امنیت و حفاظت و حراست از آرامش و آسایش عمومی جامعه رسالت ذاتی و از اصلی‌ترین وظایف نیروهای مقتدر انتظامی است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل احساس امنیت از سوی شهروندان را از شاخص های مهم در اعتماد پایدار نام برد و افزود: رویکرد نیروهای پلیس در کشور، برخورد دانش‌بنیان با موضوعات، جامعه محوری و مردم‌محوری است.

وی بر اقتدار توام با «مردم‌یاری»، «مردم‌باوری» و «مردم‌دوستی» نیروهای انتظامی تاکید کرد و گفت: مردم باید با اقتدار نیروهای مسلح و نیروهای انتظامی به احساس آرامش برسند و از استرس و اضطراب به دور باشند.

دکتر بایبوردی نیروهای انتظامی و نیروهای مسلح را متعلق به همه مردم با هر سلایقی که قانون از آن سلایق حمایت می کند، دانست و گفت: صیانت از حاکمیت، صیانت از مردم و شهروندان، صیانت از منافع ملی، صیانت از ارزش‌های ملی و ایجاد بستر امن برای توسعه ایران عزیز و قدرتمند ۵ وظیفه نیروهای انتظامی، اطلاعاتی و نیروهای مسلح است.

وی با بیان اینکه رویکرد نیروی انتظامی در برقراری امنیت، باید دانش بنیان و مجهز به ابزارهای جدید و به‌روز باشد، افزود: نیروی انتظامی و نیروهای مسلح، «اعتمادسازند نه اعتمادسوز»، «فرصت‌سازند؛ نه فرصت‌سوز»، «امنیت‌‌زا هستند؛ نه امنیت‌زدا» و «انتظام‌بخشند؛ نه انسداد بخش امور».

فرماندار شهرستان آران و بیدگل به نقش نیروهای انتظامی در تحقق حقوق شهروندی مردم اشاره کرد و گفت: پلیس هوشمند و دانش بنیان دارای مأموریت‌های مهمی از بازار تا تاغزارها، از کویرتا جنگل‌ها و از خیابان تا بیابان بوده و عملکرد آنها به صورت شبانه روزی است.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا«سواد همیار پلیس بودن»، «سواد حفظ اموال خود در مقابل سارقان»، «سواد تاب‌آوری در مقابل بحران‌ها» و « سواد انتظام بخشی به امور» از سوی مردم و شهروندان تقویت شود.

دکتر بایبوردی به ضابطه‌مندی نیروهای انتظامی و پرهیز آنها از رابطه‌مداری اشاره کرد و افزود: نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی ایران «اهل ضابطه‌اند نه اهل رابطه».

وی به نقش نیروهای انتظامی در فسادستیزی اشاره کرد و افزود: نیروهای انتظامی فسادگریزند و یکی از ماموریت‌های نیروهای انتظامی به عنوان ضابط قضایی، رساندن حق به حق‌دار است.

گفتنی است همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی، آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان با حضور فرماندار شهرستان آران و بیدگل ، امامان جمعه شهرهای آران و بیدگل و ابوزیدآباد، اعضای شورای تامین، فرماندهان و یگانهای نظامی و انتظامی، مسئولان ادارات و خانواده‌های معظم شهدا در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی نزاجا برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دومین جلسه قرارگاه تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار آران‌وبیدگل گفت: آمادگی میزبانی مسافران علاقمند‌ به حوزه کویر در ماه ارديبهشت و فصل بهار را داریم.

علی‌اکبر رضایی، فرماندار آران‌وبیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آران‌وبیدگل با بیان اینکه عمده جامع هدف گردشگری این شهرستان مرتبط با کویر است، اظهار داشت:ماه اردیبهشت و فصل بهار پیک ورود گردشگران به کویر این منطقه است و ما میزبان مسافران علاقمند به حوزه کویر هستیم. وی افزود: بر این اساس تمهیدات لازم جهت […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =