چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۳:۲۱:۲۵
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

طی آیینی و با حضور فرماندار شهرستان آران و بیدگل؛ محمود اشرفی تکریم و احمدرضا طحانی به عنوان شهردار نوش‌آباد معارفه شد

طی آیینی شهردار نوش‌آباد تکریم و معارفه شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در آیین تکریم محمود اشرفی و معارفه احمدرضا طحانی به عنوان شهردار نوش‌آباد گفت: با تقویت «اقتصاد شهر» و آموزش‌های حقوق شهروندی می‌توانیم زمینه‌های دستیابی شتاب‌زا به شاخص‌های شهر توسعه‌یافته، هوشمند، سالم، زیبا و با نشاط را فراهم کنیم. […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در آیین تکریم محمود اشرفی و معارفه احمدرضا طحانی به عنوان شهردار نوش‌آباد گفت: با تقویت «اقتصاد شهر» و آموزش‌های حقوق شهروندی می‌توانیم زمینه‌های دستیابی شتاب‌زا به شاخص‌های شهر توسعه‌یافته، هوشمند، سالم، زیبا و با نشاط را فراهم کنیم.

وی اظهار داشت: امروز شهرداران ، برای رفع مشکلات شهرها و شهروندان به مثابه مهندسان عمل می‌کنند یا «راهی می‌‎سازند» یا «راهی می‌یابند».

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با ذکر این نکته که «شهردار» فقط یک عنوان و «شهرداری» فقط یک جایگاه نیست، خاطرنشان کرد: شهرداری به عنوان بازوان پرتوان اجرایی کشور، محلی برای انجام امورات حرفه‌ای، تخصصی و کارشناسی برای مردم و شهروندان است.

وی توسعه فضای ایمنی و آتش‌نشانی، جلوگیری قانونمند از ساخت و سازهای غیرمجاز و نظارت دقیق و کارشناسانه بر ساخت و سازهای دارای پروانه را از دیگر وظایف مهم شهرداران شهرهای آران و بیدگل، نوش‌آباد، سفیدشهر و ابوزیدآباد برشمرد و افزود: جامعه شهریِ همگن و یکدست می‌تواند در توسعه پایدار شهری مفید باشد.

دکتر بایبوردی اعتماد، مشارکت و حمایت‌های مردمی را بزرگترین سرمایه شهرداری‌ها خواند و افزود: ارتقای سرمایه اجتماعی، امیدبخشی، برنامه‌محوری و از همه مهم‌تر افزایش نشاط اجتماعی شهروندان توسط شهرداران و دست‌اندرکاران حوزه‌های مدیریت شهری انجام شود.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری را مسئول رسیدگی به تخلفات ساخت و ساز غیرمجاز در شهرها ذکر و نقش شهرداران را در استحکام‌سازی بناها و نظارت بر ساخت و سازهای مجاز و غیرمجاز مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری‌های ۴ گانه شهرستان آران و بیدگل باید جریان‌ساز جلوگیری از تخلفات ساختمانی باشند و آرای صادره را اجرایی کنند.

وی با بیان اینکه تحقق حقوق شهروندان، منجر به رضایت شهروندان و تحقق «اصول حکمرانی خوب و مطلوب» می‌شود، افزود: شهرداران شهرستان آران و بیدگل باید با تسلط به مواد قانونی و آئین‌نامه‌های اجرایی حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و کارآفرینی و تجهیز به دانش روز و ابزارهای جدید علمی توسعه بیش از پیش شهرها و از جمله نوش‌آباد را رقم بزنند.

در پایان این نشست حکم انتصاب احمدرضا طحانی به عنوان شهردار نوش‌آباد که به امضای دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان رسیده، به وی اعطا شد و با اهدای لوحی از طرف فرماندار شهرستان آران و بیدگل از خدمات محمود اشرفی تقدیر شد.

برچسب ها :
مطالب مشابه
صبح امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ماه)، شماری از شهروندان آران و بیدگل در قالب ملاقات مردمی با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ این ملاقات‌ها با هدف تکریم ارباب رجوع برگزار شد و مردم شهرستان آران و بیدگل در دیدار چهره به چهره با علی‌اکبر رضایی فرماندار این شهرستان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند. مردم شهرستان آران و بیدگل برای هماهنگی و تعیین وقت قبلی می‌توانند با […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و اعضای این شورا در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد. این نشست به منظور هماهنگی برگزاری امتحانات نهایی دوره دوم متوسطه و پایه نهم دوره […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان شجره طیبه برخاسته از نهضت اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را به فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان تبریک گفت.

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است؛ وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ   «سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰»   برادر ارجمند جناب سرهنگ ابوالفضل حسین‌دوست فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل با درود و صلوات بر […]

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + پنج =