پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۸:۳۰:۵۳
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در آیین معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان: اداره تبلیغات اسلامی در ترویج و اشاعه دین‌مداری جوانان و نوجوانان این شهرستان نقش به سزایی دارد

اداره تبلیغات اسلامی در ترویج و اشاعه دین‌مداری جوانان و نوجوانان این شهرستان نقش به سزایی دارد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در آیین تکریم حجت‌الاسلام سمیع‌الله مردان و معارفه حجت‌الاسلام ابوالفضل مجیدی‌تبار رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل که با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان و جمعی از روحانیون و مسئولان هیئات مذهبی و مداحان این شهرستان […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در آیین تکریم حجت‌الاسلام سمیع‌الله مردان و معارفه حجت‌الاسلام ابوالفضل مجیدی‌تبار رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل که با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان و جمعی از روحانیون و مسئولان هیئات مذهبی و مداحان این شهرستان برگزار شد، گفت: اداره تبلیغات اسلامی در ترویج و اشاعه دین‌مداری جوانان و نوجوانان این شهرستان نقش به سزایی دارد.

وی به نقش ارزنده تبلیغات اسلامی در مقابله با تهاجم فرهنگی اشاره کرد و یادآور شد: رشد فرهنگی جامعه، ترویج فرهنگ انقلابی و ولایت‌مداری از آنِ تلاش‌های ارزشمند هیئات مذهبی و تبلیغات اسلامی است.

دکتر بایبوردی نقش مبلغان دینی و هیئات مذهبی را در سبک‌بالی روح و تحرک اجتماعی جوانان مهم دانست و خاطرنشان کرد: می‌توان با جذب جوانان شهرستان آران و بیدگل در مراسم‌های دینی و مذهبی همراه با نشاط اجتماعی، آسیب‌های اجتماعی را کاهش و آن را مدیریت کرد.

وی مبلغان دینی و هیئات مذهبی شهرستان آران و بیدگل را حاملان دانایی و سفرای ترویج مکتب اهلبیت (ع) نام برد و افزود: نقش مبلغان دینی و هیئات مذهبی در سلامت روح و روان انسان‌ها و تحرک اجتماعی از طریق اندیشه‌های دینی در نوجوانان و جوانان مهم است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه باید با برنامه‌ریزی مناسب، زمینه‌های حضور پرشور جوانان شهرستان آران و بیدگل را در مراسم‌های مذهبی و رویدادهای مذهبی این شهرستان فراهم کنیم، اظهار داشت: دین گریزی احتمالی برخی از نوجوانان و جوانان باید آسیب‌شناسی شود.

وی بر ورود بخش نوآوری و فناوری در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی دینی تاکید کرد و گفت: ترویج و ارتقای «سواد دینی و مذهبی» ضرورت دارد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این آیین بر ضرورت تقویت ارتباط بیش از پیش «حوزه و دانشگاه» اشاره کرد و گفت: بدون شک حوزه و دانشگاه دو بال مهم و تاثیرگذار در تبلیغات و اطلاع‌رسانی دینی در بین نسل جوان قلمداد می‌شوند.

گفتنی است در این آیین از خدمات حجت‌الاسلام سمیع‌الله مردان تقدیر و حجت‌الاسلام ابوالفضل مجیدی‌تبار به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل معرفی و منصوب شد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =