شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۰:۴۵:۰۶
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

پایگاه بهداشتی شهید محسن علائیان منطقه محروم یحیی‌آباد از توابع آران و بیدگل به بهره‌برداری رسید

منطقه یحیی‌آباد نیازمند بازآفرینی شهری و ایجاد زیرساخت‌های شهری برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر از سوی دستگاههای اجرایی و غیراجرایی برای مردم این منطقه است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در آیین افتتاح پایگاه بهداشتی شهید محسن علائیان در یحیی‌آباد که با حضور امام جمعه کاشان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان و جمعی از مسئولان شهرستان آران و بیدگل برگزار شد، گفت: مردم منطقه یحیی‌آباد خواهان اجرای عدالت از […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در آیین افتتاح پایگاه بهداشتی شهید محسن علائیان در یحیی‌آباد که با حضور امام جمعه کاشان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان و جمعی از مسئولان شهرستان آران و بیدگل برگزار شد، گفت: مردم منطقه یحیی‌آباد خواهان اجرای عدالت از سوی مسئولان هستند و وظیفه ماست تا با بازآفرینی شهری، فرصت‌های شغلی جدید در این منطقه ایجاد و نهادهای مدیریت محلی را شکل دهیم.

وی مهمترین راهبرد و تاکتیک در عملیاتی کردن «شعار مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر دشمنان ملت ایران» را ایجاد اشتغال، کسب درآمد و تولید و توزیع ثروت از یکطرف و «تولید عزت و منزلت» برای ایرانیان برشمرد و افزود: مردم یحیی‌آباد تطبیق‌گرا، محاسبه‌گر و احترام‌طلبند و این منطقه یحیی‌آباد نیازمند بازآفرینی شهری و ایجاد زیرساخت‌های شهری برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر از سوی دستگاههای اجرایی و غیراجرایی برای مردم این منطقه است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل به شرح اقدامات انجام شده در منطقه یحیی‌آباد پرداخت و افزود: استقرار گروه جهادگران پزشکی، پیگیری جهت احداث مدرسه ۶ کلاسه ابتدایی با ۴۰% پیشرفت فیزیکی، پیگیری صدور اسناد و تفکیک و تعیین زمین برای استقرار واحدهای خدمات‌رسان از جمله اقدامات در ۳۷ ماه گذشته است.

وی با اشاره به تغییر نمایندگی حدود ۲۸۸ هکتار از اراضی منطقه یحیی‌آباد از منابع طبیعی به راه و شهرسازی گفت: شهرداری آران و بیدگل دفتر واحد عمران این شهرداری را با هدف انجام امور عمرانی، نظافت معابر، جمع‌آوری زباله‌ها و استقرار ماشین‌آلات سنگین برای زیرسازی معابر مسکونی در این منطقه راه‌اندازی کرده‌ است که ضمن تامین ۷۰۰ تن آسفالت معابر، لایروبی و رفع خطر رودخانه یحیی‌آباد، زیرسازی و آسفالت معابر با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام داده و در حال انجام است.

دکتر بایبوردی راه‌اندازی گشت‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی و بسیج و نیز برنامه‌ریزی جهت حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی و غیراجرایی شهرستان آران و بیدگل و تشکیل میز خدمت پاسخگویی به مردم این منطقه را مهم ارزیابی کرد و گفت: به سمت خدمت‌رسانی بیشتر در منطقه یحیی‌آباد هستیم تا بتوانیم زمینه‌های رعایت حقوق شهروندی، بازآفرینی اعتماد و تقویت ارتباط مردم یحیی‌آباد با دستگاه‌های اجرایی را فراهم کنیم.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دیگر اقدامات انجام شده برای ۳ هزار ساکن منطقه یحیی‌آباد، توزیع اقلام دولتی به نرخ تعاونی و استقرار یک شعبه اخذ رای برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ نام برد و افزود: پایگاه سلامت شهید محسن علائیان یحیی‌آباد با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی کاشان و خیران در زمینی به مساحت ۱۶۰ مترمربع و در راستای تکریم و توسعه بهداشت و سلامت مردم منطقه یحیی‌آباد به بهره‌برداری رسید.

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی نزاجا برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دومین جلسه قرارگاه تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار آران‌وبیدگل گفت: آمادگی میزبانی مسافران علاقمند‌ به حوزه کویر در ماه ارديبهشت و فصل بهار را داریم.

علی‌اکبر رضایی، فرماندار آران‌وبیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آران‌وبیدگل با بیان اینکه عمده جامع هدف گردشگری این شهرستان مرتبط با کویر است، اظهار داشت:ماه اردیبهشت و فصل بهار پیک ورود گردشگران به کویر این منطقه است و ما میزبان مسافران علاقمند به حوزه کویر هستیم. وی افزود: بر این اساس تمهیدات لازم جهت […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 11 =