شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۰:۵۸:۳۹
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

بیش از ۶۵% جمعیت بالای ۱۲ سال این شهرستان نوبت اول و حدود ۴۷% جمعیت، نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: برخی افراد با «توهم دانایی» واکسن‌گریزی را ترویج می‌دهند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر سید رضا مرتضوی شامگاه سه‌شنبه در یکصد و دهمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، گفت: رسانه‌ها و دستگا‌های تبلیغی استان همچنان اطلاع‌رسانی و آگاه سازی در خصوص ضرورت واکسیناسیون با تاکید بر اقناع‌سازی را در دستور کار قرار دهند. وی ادامه […]

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر سید رضا مرتضوی شامگاه سه‌شنبه در یکصد و دهمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، گفت: رسانه‌ها و دستگا‌های تبلیغی استان همچنان اطلاع‌رسانی و آگاه سازی در خصوص ضرورت واکسیناسیون با تاکید بر اقناع‌سازی را در دستور کار قرار دهند.

وی ادامه داد: برغم هزینه‌های بسیار بالای دولت و نظام اسلامی متاسفانه برخی شهروندان اهتمام لازم در این خصوص ندارد و لازم است در این زمینه اطلاع‌رسانی انجام شود.

استاندار اصفهان با اشاره به ارائه طرح شهدای سلامت از سوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و سپاه استان، گفت: اجرای طرح شهدای سلامت می‌تواند در راستای رسیدن به نقطه مطلوب واکسیناسیون در استان مفید باشد ولذا لازم است در این زمینه کلیه دستگاه‌ها همکاری لازم داشته باشند.

دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در حاشیه ستاد استانی مقابله با کرونا که به صورت وبینار و به ریاست دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان برگزارشد، گفت: بیش از ۶۵% جمعیت بالای ۱۲ سال این شهرستان نوبت اول و حدود ۴۷% جمعیت، نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی به تزریق ۸۰درصدی واکسن کرونا به سالمندان شهرستان آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: حدود ۴۷درصد از اتباع خارجی و جمعیت افاغنه در این شهرستان واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل بر ضرورت فرهنگ‌سازی از سوی گروه‌های مرجع برای تشویق مردم به واکسیناسیون کرونا تاکید کرد و گفت: وقتی شهروندی درباره نزدن واکسن کرونا صحبت می‌کند، باید «مکث آگاهانه»داشته باشد و بداند که با نزدن واکسن کرونا چیزی عوض نمی‌شود.

وی تشکیل هرگونه کمپین واکسن‌گریزی را درتضاد با منافع ملت ایران و تامین سلامت آنان ذکر کرد و افزود: برخی افراد با «توهم دانایی»، واکسن‌گریزی در بین خانواده‌ها را ترویج می‌دهند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل تاکید کرد: سلامت مردم زیر چتر واکسیناسیون عمومی و رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان است.

وی از مردم درخواست کرد اگر دل در گرو ایران عزیز و ایرانیان داریم، واکسن بزنیم.

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی نزاجا برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دومین جلسه قرارگاه تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار آران‌وبیدگل گفت: آمادگی میزبانی مسافران علاقمند‌ به حوزه کویر در ماه ارديبهشت و فصل بهار را داریم.

علی‌اکبر رضایی، فرماندار آران‌وبیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آران‌وبیدگل با بیان اینکه عمده جامع هدف گردشگری این شهرستان مرتبط با کویر است، اظهار داشت:ماه اردیبهشت و فصل بهار پیک ورود گردشگران به کویر این منطقه است و ما میزبان مسافران علاقمند به حوزه کویر هستیم. وی افزود: بر این اساس تمهیدات لازم جهت […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 6 =