پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴:۳۳:۳۴
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

مردم هندیجان با حضور بی‌نظیر خود میزبان پدر و مادر و جمعی از خانواده و همرزمان شهید والامقام «حسین‌حاجی‌زادگان بیدگلی» بودند

شهرستان آران و بیدگل، سرزمین پیشتازان عرصه ایثارگری و شهادت است.

آیین استقبال از پدر، مادر و خانواده شهید والامقام «حسین‌حاجی‌زادگان بیدگلی» مدفون در یادمان شهدای گمنام شهرستان هندیجان استان خوزستان با حضور مسئولان و قشر‌های مختلف مردم در این شهرستان برگزار شد و مردم هندیجان با حضور بی‌نظیر خود میزبان پدر و مادر و جمعی از خانواده و همرزمان این شهید از شهرستان آران و […]

آیین استقبال از پدر، مادر و خانواده شهید والامقام «حسین‌حاجی‌زادگان بیدگلی» مدفون در یادمان شهدای گمنام شهرستان هندیجان استان خوزستان با حضور مسئولان و قشر‌های مختلف مردم در این شهرستان برگزار شد و مردم هندیجان با حضور بی‌نظیر خود میزبان پدر و مادر و جمعی از خانواده و همرزمان این شهید از شهرستان آران و بیدگل بودند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، دکتر بایبوردی به آیین استقبال از پدر، مادر و خانواده شهید والامقام «حسین‌حاجی‌زادگان بیدگلی» که با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در شهرستان هندیجان برگزار شد، اشاره کرد و عظمت این آیین را ستودنی دانست و گفت: مردم گرانقدر شهرستان هندیجان با حضور بی‌نظیر خود همچنان ارادتشان را به شهدا و ایثارگران به نمایش گذاردند.

دکتر بایبوردی به ۲۳۳ هزار شهید دوران دفاع مقدس، ۴۳هزار آزاده و ۵۷۴ هزار جانباز اشاره کرد و افزود: مردم ایران همچنان قدردان شهدا، ایثارگران و خانواده‌های آنان هستند.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری« امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست»، گفت: مردم شهرستان هندیجان و شهرستان آران و بیدگل با زنده نگه داشتن نام و یاد و خاطره شهید حسین حاجی‌زادگان بیدگلی به «ابرقهرمانان» خود افتخار کرده و می‌کنند.

شهید حسین حاجی‌زادگان یکی از سه شهید گمنامی است که خردادماه ۱۳۹۳در هندیجان تشییع و خاکسپاری شد و در آبان ماه ۱۴۰۰ پس از ۳۳ سال چشم انتظاری هویت این شهید والامقام با آزمایش DNA شناسایی شد.

شهید حاجی زادگان

گفتنی است شهید حسین حاجی زادگان بیدگلی، فرزند قدرت الله، متولد ۱۳۵۰، از آران و بیدگل به جبهه اعزام شد و در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۳۶۷ در تک دشمن در فاو به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در منطقه بر جای ماند. پیکر مطهر این شهید پس از تفحص شهدا در سال ۱۳۹۳ به‌عنوان شهید گمنام در شهر هندیجان استان خوزستان دفن شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار با صدور پیامی به خانواده معظم شهیدان حاجی‌زادگان از صبر و صلابت و بصیرت آن خانواده معزز قدردانی کرده است.

متن پیام به این شرح است:

خانواده معظم شهیدان والامقام حسین و مهدی حاجی‌زادگان

سلام علیکم ؛

اکنون که پس از ۳۳ سال فراق و دوری و چشم انتظاری، آرامگاه ومحل دفن پیکر مطهر فرزند رشید اسلام و ایران عزیز شهید«حسین‌حاجی‌زادگان» دومین شهید والامقام آن خانواده در شهر هندیجان استان خوزستان شناسایی و دل‌هایمان را کربلایی و عاشورایی کرده‌است، برخود فرض می‌دانم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۲۳۳ هزار شهید گرانقدر ۸ سال دوران دفاع مقدس از پایداری و شکیبایی، صبر و صلابت و بصیرت آن خانواده معزز، همرزمان، ایثارگران و مردم شریف شهرستان آران و بیدگل تقدیر و تشکر نمایم.

بدون شک خدمات ارزشمند شهدای گرانقدر و ایثارگران انقلاب اسلامی که با «تولید امنیت، اقتدار، عزت و منزلت»زمینه های اعتلا و ارتقای روزافزون و پرشتاب جایگاه ایران عزیز را رقم زده است، در گنجینه افتخارات و حافظه تاریخی مردم شریف ایران اسلامی به یادگار باقی خواهد ماند و هرگز از اذهان عمومی فراموش نخواهد شد.

امیدوارم با استعانت از الطاف الهی و دعای خیر خانواده های معظم شهدا، جانبازان سرافزاز و ایثارگران انقلاب اسلامی بتوانیم گام‌های مستحکم و موثرتری در ارتقای اقتدار و توسعه و پیشرفت ایران اسلامی برداریم؛ان شاءالّله.

اسماعیل بایبوردی

فرماندار شهرستان آران و بیدگل

برچسب ها :
مطالب مشابه
با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، نخستین نشست کارشناسان و نمایندگان حقوقی دستگاه‌های اجرایی شهرستان به‌منظور تقویت جایگاه سرمایه‌های حقوقی و نظارت بر عملکرد واحدهای حقوقی دستگاه‌ها» در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی در این نشست با تأکید بر نقش مهم کارشناسان و نمایندگان حقوقی ادارات و دستگاه‌های اجرایی در دفاع از حقوق بیت‌المال، گفت: نمایندگان حقوقی ادارات وظیفه دارند در عین رعایت مرّ قانون، مانع از تضییع حقوق ارباب رجوع در مراجعه به دستگاه‌های اجرایی شوند. […]

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صبح امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ماه)، شماری از شهروندان آران و بیدگل در قالب ملاقات مردمی با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ این ملاقات‌ها با هدف تکریم ارباب رجوع برگزار شد و مردم شهرستان آران و بیدگل در دیدار چهره به چهره با علی‌اکبر رضایی فرماندار این شهرستان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند. مردم شهرستان آران و بیدگل برای هماهنگی و تعیین وقت قبلی می‌توانند با […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و اعضای این شورا در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد. این نشست به منظور هماهنگی برگزاری امتحانات نهایی دوره دوم متوسطه و پایه نهم دوره […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان شجره طیبه برخاسته از نهضت اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را به فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان تبریک گفت.

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است؛ وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ   «سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰»   برادر ارجمند جناب سرهنگ ابوالفضل حسین‌دوست فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل با درود و صلوات بر […]

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =