پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۳:۴۴:۳۰
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در پیام تبریک هفته بسیج: بسیج از بدنه مردم، برای مردم و در کنار مردم است

بسیجیان مردم‌دار، مردم‌یار، مردم‌خواه و مردم‌دوستند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل طی پیامی، هفته بسیج را به فرماندهان، پاسداران و بسیجیان غیور ایران اسلامی و به خصوص فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل، بسیجیان و پاسداران این ناحیه تبریک گفت. وی در این پیام فرهنگ بسیجی را فرهنگ […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل طی پیامی، هفته بسیج را به فرماندهان، پاسداران و بسیجیان غیور ایران اسلامی و به خصوص فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل، بسیجیان و پاسداران این ناحیه تبریک گفت.

وی در این پیام فرهنگ بسیجی را فرهنگ استقلال‌خواهی، آزادی‌خواهی، استکبارستیزی، سازندگی و امنیت‌افزایی عنوان کرده و آورده است: بسیج همراه با سایر نیروهای مسلح با نقش کارآمد و تاثیر‌گذار خود در سرنوشت‌سازترین صحنه‌های تاریخ انقلاب اسلامی و بزنگاه‌های حساس و تاریخی توانمندی‌های تحسین برانگیزی از خود به نمایش گذاشته ‌است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل بسیجیان و نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران را حاملان آرامش و امنیت‌زایی برای ایرانیان ذکر کرده و افزوده است: توسعه و پیشرفت شهرستان آران و بیدگل، استان اصفهان و کشور در گرو اقتدار بسیجیان این شهرستان، استان و ایران عزیز است.

وی با بیان اینکه ما همه بسیجی و پاسدار سپاهیم، گفت: بسیجیان مردم‌دار، مردم‌یار، مردم‌خواه و مردم‌دوستند.

وی یادآور شد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های گوناگون علمی، پژوهشی، فناوری، نوآوری، خلاقیت، سلول‌های بنیادین، مهندسی پزشکی، IT، ICT، هوافضا، کشتی‌سازی، بایوتکنولوژی و نانوتکنولوژی و مباحثی از این قبیل در ۴۲ سال گذشته زمینه‌های توسعه شتاب‌زای کشور را فراهم کرده است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل به حضور حداکثری بسیجیان، سپاهیان و پاسداران همگام با افتخارآفرینی سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در ۸ سال دوران دفاع مقدس و دیگر بزنگاه‌های حساس، مهم و تاریخی که به خلق حماسه‌های عظیم و یه‌یادماندنی منجر شده، اشاره کرده و آورده است: این افتخارآفرینی‌ها، هرگز از گنجینه خاطرات و افتخارات ملت ایران فراموش نخواهد شد.

دکتر بایبوردی بسیجیان را مردان مردی نام برد که برای حفظ آب و خاک ایران اسلامی، سینه سپرکردند و ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها و جانفشانی‌های آنان در طول تاریخ این کشور ثبت شده است.

وی ادامه داد: موفقیت دولت در عرصه‌های توسعه کشور به پشتوانه امنیت پایداری است که نیروهای مسلح با دفاع از تمامیت ارضی کشور فراهم کرده و می‌کنند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در خاتمه این پیام، موفقیت و سربلندی تمام بسیجیان و نیروهای مسلح را در خدمت صادقانه و مخلصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ادامه راه شهدای والامقام این مرز و بوم از درگاه خداوند منان خواستار شده است.

گفتنی است ۲۹ آبان الی ۵ آذر به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

برچسب ها :
مطالب مشابه
صبح امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ماه)، شماری از شهروندان آران و بیدگل در قالب ملاقات مردمی با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ این ملاقات‌ها با هدف تکریم ارباب رجوع برگزار شد و مردم شهرستان آران و بیدگل در دیدار چهره به چهره با علی‌اکبر رضایی فرماندار این شهرستان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند. مردم شهرستان آران و بیدگل برای هماهنگی و تعیین وقت قبلی می‌توانند با […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و اعضای این شورا در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد. این نشست به منظور هماهنگی برگزاری امتحانات نهایی دوره دوم متوسطه و پایه نهم دوره […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان شجره طیبه برخاسته از نهضت اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را به فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان تبریک گفت.

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است؛ وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ   «سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰»   برادر ارجمند جناب سرهنگ ابوالفضل حسین‌دوست فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل با درود و صلوات بر […]

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =