جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۴۶:۱۳
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در پیام تبریک هفته بسیج: بسیج از بدنه مردم، برای مردم و در کنار مردم است

بسیجیان مردم‌دار، مردم‌یار، مردم‌خواه و مردم‌دوستند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل طی پیامی، هفته بسیج را به فرماندهان، پاسداران و بسیجیان غیور ایران اسلامی و به خصوص فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل، بسیجیان و پاسداران این ناحیه تبریک گفت. وی در این پیام فرهنگ بسیجی را فرهنگ […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل طی پیامی، هفته بسیج را به فرماندهان، پاسداران و بسیجیان غیور ایران اسلامی و به خصوص فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل، بسیجیان و پاسداران این ناحیه تبریک گفت.

وی در این پیام فرهنگ بسیجی را فرهنگ استقلال‌خواهی، آزادی‌خواهی، استکبارستیزی، سازندگی و امنیت‌افزایی عنوان کرده و آورده است: بسیج همراه با سایر نیروهای مسلح با نقش کارآمد و تاثیر‌گذار خود در سرنوشت‌سازترین صحنه‌های تاریخ انقلاب اسلامی و بزنگاه‌های حساس و تاریخی توانمندی‌های تحسین برانگیزی از خود به نمایش گذاشته ‌است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل بسیجیان و نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران را حاملان آرامش و امنیت‌زایی برای ایرانیان ذکر کرده و افزوده است: توسعه و پیشرفت شهرستان آران و بیدگل، استان اصفهان و کشور در گرو اقتدار بسیجیان این شهرستان، استان و ایران عزیز است.

وی با بیان اینکه ما همه بسیجی و پاسدار سپاهیم، گفت: بسیجیان مردم‌دار، مردم‌یار، مردم‌خواه و مردم‌دوستند.

وی یادآور شد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های گوناگون علمی، پژوهشی، فناوری، نوآوری، خلاقیت، سلول‌های بنیادین، مهندسی پزشکی، IT، ICT، هوافضا، کشتی‌سازی، بایوتکنولوژی و نانوتکنولوژی و مباحثی از این قبیل در ۴۲ سال گذشته زمینه‌های توسعه شتاب‌زای کشور را فراهم کرده است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل به حضور حداکثری بسیجیان، سپاهیان و پاسداران همگام با افتخارآفرینی سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در ۸ سال دوران دفاع مقدس و دیگر بزنگاه‌های حساس، مهم و تاریخی که به خلق حماسه‌های عظیم و یه‌یادماندنی منجر شده، اشاره کرده و آورده است: این افتخارآفرینی‌ها، هرگز از گنجینه خاطرات و افتخارات ملت ایران فراموش نخواهد شد.

دکتر بایبوردی بسیجیان را مردان مردی نام برد که برای حفظ آب و خاک ایران اسلامی، سینه سپرکردند و ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها و جانفشانی‌های آنان در طول تاریخ این کشور ثبت شده است.

وی ادامه داد: موفقیت دولت در عرصه‌های توسعه کشور به پشتوانه امنیت پایداری است که نیروهای مسلح با دفاع از تمامیت ارضی کشور فراهم کرده و می‌کنند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در خاتمه این پیام، موفقیت و سربلندی تمام بسیجیان و نیروهای مسلح را در خدمت صادقانه و مخلصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ادامه راه شهدای والامقام این مرز و بوم از درگاه خداوند منان خواستار شده است.

گفتنی است ۲۹ آبان الی ۵ آذر به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 1 =