سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۲:۳۴:۰۴
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

نتایج کامل انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستاهای بخش کویرات

نتایج کامل انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای بخش کویرات

به گزارش روابط عمومی و کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات شهرستان آران و بیدگل محمود گنجی‌پور بخشدار کویرات شهرستان آران و بیدگل با اعلام پایان یافتن شمارش آرا و تنظیم صورتجلسه نتایج اخذ رای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای علی‌آباد، محمدآباد، ریجن، فخره، قاسم‌آباد، حسین‌آباد، کاغذی و یزدلان گفت: منتخبین ۳ نفره روستای علی‌آباد به ترتیب […]

به گزارش روابط عمومی و کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات شهرستان آران و بیدگل محمود گنجی‌پور بخشدار کویرات شهرستان آران و بیدگل با اعلام پایان یافتن شمارش آرا و تنظیم صورتجلسه نتایج اخذ رای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای علی‌آباد، محمدآباد، ریجن، فخره، قاسم‌آباد، حسین‌آباد، کاغذی و یزدلان گفت: منتخبین ۳ نفره روستای علی‌آباد به ترتیب حمیدرضا سلطانی با ۳۱۴ رای، محسن تقی‌زاده با ۳۱۱ رای و میثم سلطانی با ۳۰۰ رای هستند.

وی ادامه داد: منتخبین ۵ نفره روستای محمدآباد در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستای محمدآباد به ترتیب سیدابوالفضل سجادی با ۸۸۳ رای، ام‌البنین مفرحی با ۵۳۸ رای، حسن بیشه با ۵۰۶ رای، مهدی رکابدار با ۴۹۴ رای و حسن سفاری ۴۲۲ رای هستند.

گنجی پور اعلام داشت: منتخبین ۳ نفره روستای فخره به ترتیب یوسف فخره با ۲۴۸ رای، عباس فخره با ۲۱۱ رای و عیسی علی شاهیان با ۱۷۸ رای هستند.

وی گفت: منتخبین ۳ نفره روستای ریجن در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستای ریجن به ترتیب حسین جعفری با ۲۷۶ رای، محمدجواد میرزایی با ۲۴۵ رای و محمدحسین حسن‌زاده با ۲۳۰ رای هستند.

بخشدار کویرات اعلام کرد: منتخبین ۳ نفره روستای قاسم‌آباد در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستای قاسم‌آباد به ترتیب اسماعیل رامین با ۲۸۲ رای، مجتبی اکبری مهر با ۱۹۱ رای وحسین رامین با ۱۸۸ رای هستند.

وی اعلام کرد: منتخبین ۵ نفره روستای حسین‌آباد در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستای حسین‌آباد به ترتیب رشید قاسمی با ۱۰۱۴ رای، علی نجفی با ۹۱۷ رای، مجتبی کاظمی با ۸۶۹ رای، علی ارزق جشم با ۸۵۱ رای و سیدابوالفضل پورموسوی با ۸۴۰ رای هستند.

وی گفت: منتخبین ۵ نفره روستای کاغذی در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستای کاغذی به ترتیب ماشاالله خاکباز با ۷۰۰ رای، محسن عفتی با ۶۵۹ رای، احمدرضا پیش‌یار با ۶۳۱ رای، محمد مهدی‌زاده با ۶۰۴ رای و سیدجعفر موسوی با ۵۵۶ رای هستند.

گنجی پور منتخبین ۳ نفره روستای یزدلان در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستای یزدلان را به ترتیب ابوالفضل خادمی با ۱۲۹ رای، ناصر رحمانی با ۱۲۶ رای و خدابخش صباحی با ۱۱۹ رای اعلام کرد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ در راستای مصوبات قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم، جلسه هماهنگی امور عمرانی شهرستان با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار و جمعی از مسئولان صبح امروز دوشنبه در محل فرمانداری برگزار شد. در این نشست ضمن ارائه راهکارهای مناسب به منظور احداث شهرک […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ در نشستی با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و مسئولان ذیربط جلسه هماهنگی و پیگیری امور عمرانی شهرستان برگزار شد. در این نشست درخصوص خط انتقال گاز ۱۰ اینچ تغذیه(فشارقوی) به منظور اجرای مصوبه شورای اقتصاد در شهرستان آران و بیدگل و خط […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه فوق‌العاده ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران و شورای پدافند غیرعامل شهرستان آران و بیدگل با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، دبیر و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد. این نشست به منظور سطح آمادگی دستگاه‌های اجرایی، امدادی و […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان شجره طیبه برخاسته از نهضت اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را به فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان تبریک گفت.

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است؛ وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ   «سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰»   برادر ارجمند جناب سرهنگ ابوالفضل حسین‌دوست فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل با درود و صلوات بر […]

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + چهارده =