جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۴:۰۸:۵۳
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

بازدید فرماندار شهرستان آران و بیدگل از مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای دهنو

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ دکتر رضایی از مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای دهنو بازدید و از نزدیک در جریان فعالیتهای این مجموعه قرار گرفت. این مجموعه فرهنگی ورزشی  به مساحت یک هزار متر مربع با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان، نوجوانان و شهروندان، ایجاد شور و نشاط عمومی، ارتقای سلامت و انس و الفت […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ دکتر رضایی از مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای دهنو بازدید و از نزدیک در جریان فعالیتهای این مجموعه قرار گرفت.

این مجموعه فرهنگی ورزشی  به مساحت یک هزار متر مربع با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان، نوجوانان و شهروندان، ایجاد شور و نشاط عمومی، ارتقای سلامت و انس و الفت بیشتر جوانان و نوجوانان به حضور در مکان های معنوی راه اندازی شده است.

مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای دهنو شامل سالن ورزشی، اتاق مدیریت، رختکن و دفتر امور فرهنگی است و برای استفاده در ورزش های کُشتی، رزمی، آمادگی جسمانی و تنیس تجهیز شده است.

این مجموعه ورزشی در رشته های ورزشی کشتی ، کونگ فو ، ژیمناستیک، پارکور ، تکواندو ، کاراته ، ووشو، آمادگی جسمانی، پیلاتس و برایتونیک و… در بخش آقایان و بانوان  آماده خدمت رسانی به علاقه مندان به ورزش است.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =