جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۱:۴۷:۰۸
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

همایش اقتدار ۲۵۰۰ نفری بسیجیان شهرستان آران و بیدگل برگزار شد

« ما همه بسیجی هستیم و پاسدار سپاه»

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل همزمان با هفته بسیج، همایش اقتدار ۲۵۰۰ نفری بسیجیان این شهرستان با حضور فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، فرماندار، امام جمعه، اعضای شورای تامین، فرماندهان نظامی و انتظامی، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا در مصلی نماز جمعه آران و بیدگل برگزار شد. دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل همزمان با هفته بسیج، همایش اقتدار ۲۵۰۰ نفری بسیجیان این شهرستان با حضور فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، فرماندار، امام جمعه، اعضای شورای تامین، فرماندهان نظامی و انتظامی، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا در مصلی نماز جمعه آران و بیدگل برگزار شد.

دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در حاشیه این مراسم گفت: فرهنگ مردم‌یاری، مردم‌خواهی، مردم‌دوستی، وطن‌دوستی، ایران‌دوستی و اسلام‌دوستی برآمده از فرهنگ بسیجیان است.

وی افزود: امنیت، عزت، منزلت، اعتبار و اعتماد به نفس امروز ما مرهون خدمات ایثارگران، نیروهای مسلح و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی راه بسیج و بسیجیان را راه امام حسین(ع) ذکر و خاطرنشان کرد: فکر بسیج و بسیجیان، خط بسیج و بسیجیان، فکر و خط آقا امام حسین(ع) و اهلبیت(ع) است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل به تقدیم ۲۳۳ هزار شهید، ۵۷۴ هزار جانباز و ۴۳ هزار آزاده ایران عزیز اشاره کرد و گفت: تقدیم ۸۴۳ شهید والامقام، ۱۳۵۱ جانباز معزز، ۶۴ آزاده سرافراز و ۵ هزار رزمنده این شهرستان و کسب رتبه نخست «ایثارگری و پیشتازی در شهادت» شهرستان آران و بیدگل در کشورمان حکایت از حضور فعالانه مردم این شهرستان در ۸ سال دوران دفاع مقدس و دیگر عرصه‌های سازندگی، پیشرفت و توسعه ایران عزیز و قدرتمند بوده است.

دکتر بایبوردی ادامه داد: بسیج و بسیجیان در کنار دیگر نیروهای مسلح و کارگزاران نظام در «تولید امنیت»، «تولید اقتدار»، «تولید عزت و منزلت و اعتبار» نیز« تولید اعتماد به نفس» در ایران و برای ایرانیان نقش‌آفرین بوده‌‍‌اند.

وی تشریح کرد: «فرهنگ قدرت‌آفرینی و اقتدارآفرینی برای مردم و کشور» ناشی از فرهنگ انقلاب اسلامی ایران است؛ فرهنگی که به ما یاد داد و آموخت باید برای پیشرفت و اقتدار کشورمان از دیگر قدرت‌های جهان، پیشی بگیریم.

دکتر بایبوردی در خاتمه گفت: « ما همه بسیجی هستیم و پاسدار سپاه»

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + دوازده =