سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴:۲۴:۱۲
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

۸ نانوای برتر، ممتاز و شاخص در تولید و عرضه نان با کیفیت در همایش بزرگ نانوایان شهرستان آران و بیدگل تجلیل شدند

همایش بزرگ نانوایان شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در همایش بزرگ نانوایان این شهرستان گفت: نانوایان یکی از عاملان تحقق حکمرانی خوب و مطلوب در حوزه امنیت غذایی هستند. وی شغل نانوایی را به عنوان یک تخصص، مهارت، کار حرفه‌ای و کارشناسی نام برد و افزود: نانوایان […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در همایش بزرگ نانوایان این شهرستان گفت: نانوایان یکی از عاملان تحقق حکمرانی خوب و مطلوب در حوزه امنیت غذایی هستند.

وی شغل نانوایی را به عنوان یک تخصص، مهارت، کار حرفه‌ای و کارشناسی نام برد و افزود: نانوایان یا پخت و عرضه نان با کیفیت حاملان ترویج سلامتی در بین مردم هستند.

وی اذعان داشت: نانوایان با پخت به هنگام و پخت نان با کیفیت می‌توانند در افزایش رضایتمندی مردم و شهروندان اثرگذار باشند و بالعکس با عدم پخت به هنگام و تعطیلی خودسرانه و نیز پخت نان بی‌کیفیت می‌توانند نارضایتی در بین مردم و شهروندان را زمینه‌سازی کنند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: نانوایان با پخت نان شاخص و معیار می‌توانند زمینه‌ساز توسعه سلامت عمومی مردم بشوند و یا بالعکس زمینه‌ساز توسعه تهدیدات علیه سلامت عمومی شهروندان شوند.

وی به نقش نانوایان در تقویت ارتباط مردم با مسئولان و نیز افزایش یا کاهش شکاف اجتماعی بین مردم و مسئولان اشاره کرد و افزود: نانوایان می‌توانند با پخت نان با کیفیت در افزایش اعتماد مردم به مسئولان و بالعکس با پخت نان بی‌کیفیت در کاهش اعتماد مردم به مسئولان اثرگذار باشند.

دکتر بایبوردی به نقش نانوایان در جلوگیری از فساد از طریق توزیع آرد خارج از شبکه اشاره و خاطرنشان کرد: نان و آرد برای کارگزاران دولت بسیار مهم است چرا که کارگزاران دولت می‌توانند با همراهی نانوایان در توسعه سلامت عمومی و نیز جلب اعتماد مردم نقش‌آفرین باشند.

همایش نان

فرماندار و نماینده عالی دولت در شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه فرمانداری به عنوان کارگزاران دولت به پخت و عرضه نان با کیفیت نانوایان اعتماد دارد، افزود: این اعتماد به نانوایان، دلیل نمی‌شود تا نظارت‌های حداکثری، حضوری و غیرحضوری و بازدیدهای سرزده از نانوایان در دستور کار فرمانداری و کارگروه آرد و نان این شهرستان نباشد.

وی ادامه داد: صیانت از حقوق مردم در حوزه آردهای یارانه‌ای و نیمه‌یارانه‌ای توزیعی، صیانت از سلامت و جان مردم و صیانت از کیفیت نان تولید شده از اولویت‌های اساسی دولت در حوزه آرد و نان و ارزاق مردم است.

دکتر بایبوردی گفت: اعضای کارگروه آرد و نان شهرستان آران و بیدگل و نانوایان و فعالان تولید و توزیع آرد از یکطرف و مردم از طرف دیگر نقش اساسی در« تولید و ارتقای امنیت غذایی از طریق نان» و «تولید اقتدار غذایی»،«تولید عزت، منزلت ، اعتبار» و نیز «تولیداعتماد به نفس مردم» دارند.

وی در ادامه خطاب به نانوایان گفت: نانوایان شهرستان آران و بیدگل سعی کنند جزو نانوایانی باشند که سلامت‌سازی و فرصت‌سازی کنند نه سلامت‌سوزی و فرصت‌سوزی.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل از نانوایان خواست تا مردم‌دار، مردم‌یار، مردم‌خواه و مردم‌دوست باشند نه ناخدای نکرده جزو نانوایانی باشند که با پخت نان بی‌کیفیت و توزیع آرد خارج از شبکه، خطر سلامتی را برای مردم و شهروندان زمینه‌سازی کنند.

وی از نانوایان خواست تا قدردان شغل و جایگاه خود به عنوان نانوا باشند و بدانند که شغل نانوایی یک عنوان و بنگاه تجاری و اقتصادی نیست، بلکه محلی برای عرضه یک کالای مقدس به نام « نان سالم، با کیفیت، با وزن استاندارد و با قیمت مصوب» است.

دکتر بایبوردی گفت: کیفیت آرد، کیفیت نان و کیفیت بهداشت نانوایان، مثلت امنیت غذایی مردم در حوزه نان است.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و اعضای این شورا در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد. این نشست به منظور هماهنگی برگزاری امتحانات نهایی دوره دوم متوسطه و پایه نهم دوره […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان شجره طیبه برخاسته از نهضت اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را به فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان تبریک گفت.

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است؛ وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ   «سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰»   برادر ارجمند جناب سرهنگ ابوالفضل حسین‌دوست فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل با درود و صلوات بر […]

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی نزاجا برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =