پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۷:۰۱:۴۱
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

کلنگ احداث پیست اسب‌سواری شهید عین‌الله نیکوفرد در مساحت ۳۲ هکتار و اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی در مزرعه نو به زمین زده شد

مشارکت بخش خصوصی و خیران در توسعه فضاهای ورزشی می‌تواند به رشد و پیشرفت زیرساخت‌های ورزشی و سلامت روانی و اجتماعی مردم کمک‌های شایانی بکند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل طی آیینی کلنگ احداث پیست اسب‌سواری و مجموعه فرهنگی، ورزشی شهید عین‌الله نیکوفرد با حضور دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل و جمعی از مسئولان این شهرستان در مزرعه نو به زمین زده شد. فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: این مگاپروژه در زمینی به مساحت […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل طی آیینی کلنگ احداث پیست اسب‌سواری و مجموعه فرهنگی، ورزشی شهید عین‌الله نیکوفرد با حضور دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل و جمعی از مسئولان این شهرستان در مزرعه نو به زمین زده شد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: این مگاپروژه در زمینی به مساحت ۳۲ هکتار و هزینه‌ای بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان توسط خانواده شهید نیکوفرد جهت توسعه رشته‌های ورزشی سوارکاری، دوچرخه‌سواری، ورزش کودکان، نوجوانان و جوانان احداث می شود.

دکتر بایبوردی به نقش ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: هزینه کردن در امور ورزش، نوعی سرمایه‌گذاری است که در این خصوص عملکرد خیران ورزش‌یار در شهرستان آران و بیدگل مطلوب ارزیابی می‌شود.

وی تاکید کرد: مشارکت بخش خصوصی و خیران در توسعه فضاهای ورزشی می‌تواند به رشد و پیشرفت زیرساخت‌های ورزشی و سلامت روانی و اجتماعی کمک شایانی بکند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با اشاره به مردمی بودن ورزش و نقش آن درتمام امور از جمله سلامت اجتماعی مردم، سبک زندگی و اخلاق در جامعه بیان داشت: ورزش با ایجاد محیط‌های با نشاط در توسعه فردی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و کارآفرینی نقش به سزایی دارد.

وی نقش ورزش را از یک طرف در تحقق حکمرانی خوب و مطلوب و از طرف دیگر در تحقق توسعه شهرها و روستاها مهم برشمرد و افزود: از نقش ورزش در کاهش ناهنجاری‌ها، آسیب‌ها و انحرافات اجتماعی نمی‌توان چشم‌پوشی کرد.

وی به اهمیت ورزش سوارکاری با اسب در سلامت جسم و روح و روان انسان‌ها اشاره کرد و افزود: سوارکاری با اسب از جمله ورزش‌های توصیه شده در دین اسلام است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: نامگذاری خیابان اصلی منتهی به مجموعه ورزشی شهید نیکوفرد از مسیر بلوار ویگل به مزرعه نو به نام شهید والامقام عین‌الله نیکوفرد نامگذاری شود.

دکتر بایبوردی به اقتصاد ورزش و ایجاد کسب و کارهای ایجاد شده از طریق ورزش اشاره و خاطرنشان کرد: ایجاد کسب و کارهای ورزشی و اشتغال به آن، می‌تواند به تولید ثروت و تولید منزلت در بین نوجوانان و جوانان بیانجامد.

شهرستان آران و بیدگل اکنون دارای ۵۵ باشگاه ورزشی، ۲۷ مدرسه فوتبال، ۳۱ هیات ورزشی و پنج کانون والیبال است که به توسعه سلامت و ورزش کمک‌های شایانی می کند.

مطالب مشابه
رزمایش کمک‌های مؤمنانه این شهرستان با توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی بین نیاز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و در آستانه عید سعید فطر، رزمایش کمک‌های مؤمنانه با هدف توزیع بسته‌های معیشتی بین ایتام و خانواده‌های نیازمند تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خیرین و جمعی از مسئولان […]

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
در نخستین جلسه کارگروه تسهیل شهرستان آران و بیدگل در سال 1403 موانع و مشکلات 11 واحد تولیدی بررسی و دستورات لازم صادر شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۲۱فروردین‌ماه، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و جمعی از مسئولان شهرستان در سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد. در این نشست موانع و مشکلات ۱۱ واحد تولیدی، اقتصادی، کشاورزی و خدماتی از […]

۲۱ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، دادستان عمومی و انقلاب و جمعی از مسئولان، نخستین نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ شهرستان آران و بیدگل برگزار شد. در این نشست آخرین اقدامات انجام شده پیرامون اجرای مصوبات جلسه پیشین مورد بررسی قرار گرفت […]

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
صبح امروز دوشنبه 20 فروردین‌ماه، دیدار مردمی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در راستای رسیدگی به مشکلات مردم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی در این دیدار که بیش از ۵ ساعت به طول انجامید، بصورت مستقیم و بی‌واسطه با اقشار مختلف مردم شهرستان دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار بیش از ۶۰ نفر از شهروندان مسائل و مشکلات خود را مطرح و نماینده عالی دولت در […]

۲۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 5 =