شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۳:۵۴:۲۵
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

مراسم بزرگداشت شهید حسین حاجی‌زادگان۱۴۰۰ با حضور مسئولان و مردم شریف دو شهرستان آران و بیدگل و هندیجان برگزار می‌شود

نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی مراسم بزرگداشت شهید حسین حاجی‌زادگان بیدگلی تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی مراسم بزرگداشت شهید حسین حاجی‌زادگان بیدگلی تشکیل شد. در این نشست معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی گفت: صبر و استقامت خانواده شهید حسین حاجی‌زادگان بیدگلی که پس از ۳۳ سال چشم‌انتظاری قبر […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی مراسم بزرگداشت شهید حسین حاجی‌زادگان بیدگلی تشکیل شد.

در این نشست معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی گفت: صبر و استقامت خانواده شهید حسین حاجی‌زادگان بیدگلی که پس از ۳۳ سال چشم‌انتظاری قبر مطهر فرزندشان را در گلزار شهدای گمنام هندیجان استان خوزستان زیارت کردند، شایسته تقدیر است.

وی با تاکید بر هماهنگی دستگاه‌های اجرایی شهرستان آران و بیدگل برای برگزاری مراسم باشکوه شهید حسین حاجی‌زادگان بیدگلی گفت: مراسم بزرگداشت این شهید والامقام همراه با یاد برادر شهیدش مهدی حاجی‌زادگان روز پنجشنبه ۱۱ آذر ماه ۱۴۰۰ با حضور مسئولان و مردم شریف دو شهرستان آران و بیدگل و هندیجان در آستان مقدس امامزاده هاشم بن علی(ع) و فاطمه بنت عسگری(س) آران و بیدگل برگزار می‌شود.

گفتنی است شهید حسین حاجی‌زادگان بیدگلی، فرزند قدرت الله، متولد ۱۳۵۰، از آران و بیدگل به جبهه اعزام شد و در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۳۶۷ در تک دشمن در فاو به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در منطقه بر جای ماند. پیکر مطهر این شهید پس از تفحص شهدا در سال ۱۳۹۳ به‌عنوان شهید گمنام در شهر هندیجان استان خوزستان دفن شد.

بعد از ۳۳ سال بی خبری و پس از گذشت ۷ سال از خاکسپاری پیکر این شهید والامقام و با آزمایش DNA، این شهید شناسایی شد و خانواده‌اش رضایت دادند تا پیکر مطهرش در گلزار شهدای گمنام شهر هندیجان مدفون بماند.

شهید حاجی‌زادگان

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی نزاجا برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دومین جلسه قرارگاه تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار آران‌وبیدگل گفت: آمادگی میزبانی مسافران علاقمند‌ به حوزه کویر در ماه ارديبهشت و فصل بهار را داریم.

علی‌اکبر رضایی، فرماندار آران‌وبیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آران‌وبیدگل با بیان اینکه عمده جامع هدف گردشگری این شهرستان مرتبط با کویر است، اظهار داشت:ماه اردیبهشت و فصل بهار پیک ورود گردشگران به کویر این منطقه است و ما میزبان مسافران علاقمند به حوزه کویر هستیم. وی افزود: بر این اساس تمهیدات لازم جهت […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + پانزده =