جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۶:۵۰:۵۷
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل؛ با خانواده‌های خیّر مدرسه‌ساز شهیدان والامقام عباس تلک‌آبادی و حسین درمسجدی دیدار و گفتگو کرد

«ایثار در ایثار» عنوانی که به خانواده‌های شهدای خیّر مدرسه ساز تعلق می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل فرماندار شهرستان آران و بیدگل و جمعی از مسئولان این شهرستان با خانواده‌های خیّرمدرسه‌ساز شهیدان والامقام عباس تلک‌آبادی و حسین درمسجدی دیدار و گفتگو کرد. دکتر اسماعیل بایبوردی در این دیدار، نیک‌اندیشی این دو خانواده شهید در ساخت مدرسه را از یک طرف و شهادت فرزندانشان […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل فرماندار شهرستان آران و بیدگل و جمعی از مسئولان این شهرستان با خانواده‌های خیّرمدرسه‌ساز شهیدان والامقام عباس تلک‌آبادی و حسین درمسجدی دیدار و گفتگو کرد.

دکتر اسماعیل بایبوردی در این دیدار، نیک‌اندیشی این دو خانواده شهید در ساخت مدرسه را از یک طرف و شهادت فرزندانشان از طرف دیگر را «ایثار در ایثار» نام برد و گفت: نقش ایثارگران و خانواده‌های آنان در پیشرفت‌های ایران عزیز در حوزه‌های علم، فناوری و نوآوری، صنعت، کشاورزی و دیگر صنایع مهم ارزیابی می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئولان و مردم ایران قدردان زحمات رزمندگان، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا در ۸ سال دوران دفاع مقدس و اقدامات خوب خیرین در حوزه‌های بهداشت و درمان مدرسه‌سازی، دانشگاه‌سازی و مباحثی از این قبیل هستند، گفت: این رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های غیورمردان ایرانی در حوزه ایثار و شهادت و نیز اقدامات خیرین در طول تاریخ، از اذهان و افکار عمومی و نیز گنجینه خاطرات مردم ایران فراموش نخواهد شد.

دکتر بایبوردی خاطرنشان کرد: واحد آموزشی شهید گرانقدر عباس تلک‌آبادی به همت خانواده این شهید در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع در شهرک جدید مسعود آباد آران و بیدگل احداث می‌شود که برای ساخت این واحد آموزشی ۷۰ میلیارد ریال اختصاص می‌یابد که ۵۰ درصد آن توسط خانواده شهید تلک آبادی و مابقی آن توسط سازمان نوسازی مدارس کشور تأمین می‌شود.

وی ادامه داد: احداث مدرسه شهید «حسین درمسجدی» نیز با مشارکت خانواده شهید حسین در مسجدی در مجاورت آموزشگاه شهیدان غفوره در خیابان ولی عصر(عج) آران و بیدگل در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع و اعتبار مشارکتی ۴۰ میلیارد ریال توسط خیر و سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور تامین می‌شود.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل فرهنگ ایثار و شهادت در این شهرستان را گنجینه گران‌‌بهایی از صبر، استقامت و پایداری مردان مرد این شهرستان نام برد و افزود: این گنجینه باید صیانت شود و ادامه یابد‌.

روسای ادارات آموزش و پرورش، بنیاد شهید، بخشدار مرکزی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و تنی چند از روحانیون، در این دیدار حضور داشتند.

گفتنی است شهید والامقام عباس تلک‌آبادی در سال ۱۳۶۵در عملیات کربلای ۵ و شهید والامقام حسین درمسجدی در سال ۱۳۶۱ به فیض شهادت نائل آمد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 6 =