شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۳:۵۸:۰۱
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل؛ با خانواده‌های خیّر مدرسه‌ساز شهیدان والامقام عباس تلک‌آبادی و حسین درمسجدی دیدار و گفتگو کرد

«ایثار در ایثار» عنوانی که به خانواده‌های شهدای خیّر مدرسه ساز تعلق می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل فرماندار شهرستان آران و بیدگل و جمعی از مسئولان این شهرستان با خانواده‌های خیّرمدرسه‌ساز شهیدان والامقام عباس تلک‌آبادی و حسین درمسجدی دیدار و گفتگو کرد. دکتر اسماعیل بایبوردی در این دیدار، نیک‌اندیشی این دو خانواده شهید در ساخت مدرسه را از یک طرف و شهادت فرزندانشان […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل فرماندار شهرستان آران و بیدگل و جمعی از مسئولان این شهرستان با خانواده‌های خیّرمدرسه‌ساز شهیدان والامقام عباس تلک‌آبادی و حسین درمسجدی دیدار و گفتگو کرد.

دکتر اسماعیل بایبوردی در این دیدار، نیک‌اندیشی این دو خانواده شهید در ساخت مدرسه را از یک طرف و شهادت فرزندانشان از طرف دیگر را «ایثار در ایثار» نام برد و گفت: نقش ایثارگران و خانواده‌های آنان در پیشرفت‌های ایران عزیز در حوزه‌های علم، فناوری و نوآوری، صنعت، کشاورزی و دیگر صنایع مهم ارزیابی می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئولان و مردم ایران قدردان زحمات رزمندگان، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا در ۸ سال دوران دفاع مقدس و اقدامات خوب خیرین در حوزه‌های بهداشت و درمان مدرسه‌سازی، دانشگاه‌سازی و مباحثی از این قبیل هستند، گفت: این رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های غیورمردان ایرانی در حوزه ایثار و شهادت و نیز اقدامات خیرین در طول تاریخ، از اذهان و افکار عمومی و نیز گنجینه خاطرات مردم ایران فراموش نخواهد شد.

دکتر بایبوردی خاطرنشان کرد: واحد آموزشی شهید گرانقدر عباس تلک‌آبادی به همت خانواده این شهید در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع در شهرک جدید مسعود آباد آران و بیدگل احداث می‌شود که برای ساخت این واحد آموزشی ۷۰ میلیارد ریال اختصاص می‌یابد که ۵۰ درصد آن توسط خانواده شهید تلک آبادی و مابقی آن توسط سازمان نوسازی مدارس کشور تأمین می‌شود.

وی ادامه داد: احداث مدرسه شهید «حسین درمسجدی» نیز با مشارکت خانواده شهید حسین در مسجدی در مجاورت آموزشگاه شهیدان غفوره در خیابان ولی عصر(عج) آران و بیدگل در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع و اعتبار مشارکتی ۴۰ میلیارد ریال توسط خیر و سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور تامین می‌شود.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل فرهنگ ایثار و شهادت در این شهرستان را گنجینه گران‌‌بهایی از صبر، استقامت و پایداری مردان مرد این شهرستان نام برد و افزود: این گنجینه باید صیانت شود و ادامه یابد‌.

روسای ادارات آموزش و پرورش، بنیاد شهید، بخشدار مرکزی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و تنی چند از روحانیون، در این دیدار حضور داشتند.

گفتنی است شهید والامقام عباس تلک‌آبادی در سال ۱۳۶۵در عملیات کربلای ۵ و شهید والامقام حسین درمسجدی در سال ۱۳۶۱ به فیض شهادت نائل آمد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی نزاجا برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دومین جلسه قرارگاه تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار آران‌وبیدگل گفت: آمادگی میزبانی مسافران علاقمند‌ به حوزه کویر در ماه ارديبهشت و فصل بهار را داریم.

علی‌اکبر رضایی، فرماندار آران‌وبیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آران‌وبیدگل با بیان اینکه عمده جامع هدف گردشگری این شهرستان مرتبط با کویر است، اظهار داشت:ماه اردیبهشت و فصل بهار پیک ورود گردشگران به کویر این منطقه است و ما میزبان مسافران علاقمند به حوزه کویر هستیم. وی افزود: بر این اساس تمهیدات لازم جهت […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =