جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۵:۲۶:۴۷
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

۷۰% مردم شهرستان آران و بیدگل واکسن کرونا دریافت کرده‌اند

تغییر رنگ کرونای شهرستان آران و بیدگل به آبی به معنای پایان کرونا نیست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در نشست کارگروه اجتماعی و فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده این شهرستان با اشاره به خارج شدن شهرستان از وضعیت زرد کرونایی و ورود به وضعیت آبی گفت:  حدود ۷۰ درصد از مردم شهرستان آران و بیدگل واکسن کرونا […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در نشست کارگروه اجتماعی و فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده این شهرستان با اشاره به خارج شدن شهرستان از وضعیت زرد کرونایی و ورود به وضعیت آبی گفت:  حدود ۷۰ درصد از مردم شهرستان آران و بیدگل واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و حدود ۵۷ درصد نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: ۶۳% از جمعیت دانش‌آموزان شهرستان آران و بیدگل و ۶۸% از اتباع این شهرستان واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

دکتر بایبوردی با اشاره به ضرورت انجام واکسیانسیون عمومی در شهرستان آران و بیدگل گفت: تاکنون ۷۰%  مردم واکسینه شده‌اند که این عدد باید به ۸۵% افزایش یابد.

وی اظهار داشت: تغییر رنگ کرونایی شهرستان آران و بیدگل به آبی به معنای پایان کرونا نیست و سهل‌انگاری در زدن ماسک و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند شیوع مجدد کرونا را زمینه‌سازی کند.

دکتر بایبوردی تاکید کرد: سلامت مردم زیر چتر واکسیناسیون عمومی و رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان تضمین می‌شود.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل از مردم گرانقدر این شهرستان خواست  تا برای تداوم امکان استفاده از خدمات اجتماعی و محروم نشدن از این خدمات، در سریع‌ترین زمان ممکن برای تزریق واکسن کرونا به مراکز واکسیناسیون شهرستان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه با واکسن‌هراسی، واکسن‌گریزی و ماسک نزدن ورود به پیک جدید کرونا را امکان‌پذیر می‌کند، افزود: برخی افراد با «توهم دانایی»، واکسن‌گریزی در بین خانواده‌ها را ترویج می‌دهند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل بر ضرورت فرهنگ‌سازی از سوی گروه‌های مرجع برای تشویق مردم به واکسیناسیون کرونا تاکید کرد و گفت: وقتی شهروندی درباره نزدن واکسن کرونا صحبت می‌کند، باید «مکث آگاهانه» داشته باشد و بداند که با نزدن واکسن کرونا چیزی عوض نمی‌شود.

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 8 =