پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۶:۲۹:۵۲
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

فرماندار: همراه داشتن کارت واکسیناسیون کرونا برای دانش‌آموزان بالای ۱۲ سال مدارس و دانشجویان دانشگاه‌های این شهرستان الزامی است

تاکنون بیش از 83 درصد از دانش آموزان شهرستان آران و بیدگل نوبت اول و بیش از 59 درصد نیز نوبت دوم واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: بر اساس مصوبه ستادهای ملی، استانی و شهرستانی مقابله با کرونا، کارت واکسیناسیون کرونا برای دانش‌آموزان بالای ۱۲ سال مدارس و دانشجویان دانشگاه‌های این شهرستان الزامی است. وی با بیان اینکه ترغیب و تشویق دانش‌آموزان و والدین […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: بر اساس مصوبه ستادهای ملی، استانی و شهرستانی مقابله با کرونا، کارت واکسیناسیون کرونا برای دانش‌آموزان بالای ۱۲ سال مدارس و دانشجویان دانشگاه‌های این شهرستان الزامی است.

وی با بیان اینکه ترغیب و تشویق دانش‌آموزان و والدین آنان برای واکسیناسیون فرزندان خود در راستای ایمن‌سازی جمعی ضرورت دارد، افزود: ارائه خدمات عمومی از سوی ادارات و دستگاه‌های اجرایی در شهرستان آران و بیدگل منوط به ارائه کارت واکسن می‌شود.

وی اعلام داشت: تاکنون بیش از ۸۳ درصد از دانش آموزان شهرستان آران و بیدگل نوبت اول و بیش از ۵۹ درصد نیز نوبت دوم واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

دکتر بایبوردی همچنین گفت: با اصناف شهرستان آران و بیدگل به خصوص عرضه‌کنندگان مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی که واکسن نزده باشند برخورد قانونی می‌شود و در مرحله نخست اخطار و در مرحله بعدی پلمب واحد صنفی را در پی دارد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با اشاره به شرایط آبی کرونای شهرستان و روند کاهشی شدن شیب ابتلا به بیماری کرونا در این شهرستان گفت: شرایط موجود شهرستان کاملا شکننده است.

وی با بیان اینکه تداوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان ضرورت دارد، افزود: عدم واکسیناسیون جامعه هدف شهرستان و عدم رعایت پروتکل‌ها، می‌تواند منجر به تغییر وضعیت کرونایی این شهرستان شود.

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + هفده =