جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۵:۵۶:۵۲
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

پیام فرماندار به مناسبت روز پرستار: پرستاران ترویج‌دهندگان روحیه فداکاری، صبوری، نوع‌دوستی و انسان‌دوستی و تولیدکنندگان «سلامت، آرامش، امیدواری و زندگی» هستند

فرماندار گفت: پرستاران از ارکان اصلی و بنیادی نظام سلامت و درمان کشورند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را به مردم شریف ایران اسلامی و نیز پرستاران و کادر بهداشت و درمان شاغل در مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان آران و بیدگل تبریک گفت. وی روز […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را به مردم شریف ایران اسلامی و نیز پرستاران و کادر بهداشت و درمان شاغل در مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان آران و بیدگل تبریک گفت.

وی روز پرستار را فرصتی برای ارج نهادن به خدمات و مجاهدت‌های این قشر خدوم، پرتلاش و ایثارگر ذکر و خاطرنشان کرده است: پزشکان، پرستاران و کادر بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل از دانش‌بنیان‌ترین، هوشمندانه‎ترین، پای‌کارترین و دانش‌پایه‌ترین کارگزاران دولت هستند.

دکتر بایبوردی با اشاره به نقش حساس پرستاران و کادر بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل در دوران حساس شیوع کرونا و مراقبت از بیماران آورده است: خدمات کادر بهداشت و درمان در مقابله با ویروس کرونا، خاطرات ایثارگران ۸ سال دوران دفاع مقدس را در اذهان عمومی  یادآوری کرده و می‌کند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل، پرستاران را از ارکان اصلی، زیربنایی و بنیادی نظام سلامت و درمان کشور ارزیابی کرده و آورده است: پرستاران سفرای سلامتی، عاملان نجات و حاملان امیدواری در جامعه‌اند.

وی در این پیام حضرت زینب کبری (س) را اسوه صبر و استقامت، ایثار و ازخودگذشتگی در مقابل مشکلات و سختی‌ها نام برده و افزوده است: پرستاران شاغل در بیمارستان‌های شهرستان آران و بیدگل با الهام گرفتن از شیوه رفتاری حضرت زینب (س) و پیشه کردن شکیبایی در مقابل سختی‌ها، سلامت مردم را تضمین می‌کنند.

وی نقش پرستاران را در تولید سلامت، آرامش و امیدواری مهم و کلیدی خوانده و آورده است: پرستاران «قهرمانان سلامت» کشورند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل پرستاران را مدافعان حریم بهداشت و سلامت مردم و پیشقراولان ترویج سلامت ذکر کرده و آورده است: شغل پرستاری، تفسیر زیبای فداکاری، صبوری و نوع‌دوستی است.

دکتر بایبوردی یاد و نام پرستار شهید خادم را گرامی داشته و در خاتمه این پیام از خدمات ارزنده و ایثارگونه پرستاران این شهرستان قدردانی و اظهار امیدواری کرده است تا با استعانت از الطاف الهی همواره در رسالت خطیر پرستاری و یاری‌رسانی به شهروندان موفق باشند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 11 =