پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۴۱:۳۴
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان: سرپرست فرمانداری آران و بیدگل به رسانه ها میدان دهد

معان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به ویژگی‌های علی‌اکبر رضایی سرپرست جدید فرمانداری آران و بیدگل گفت: ضروری است که رضایی خود را در معرض افکار عمومی قرار دهد، به رسانه‌ها برای انتقاد از عملکردها میدان داده شود و مدیران پاسخگو باشند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل به نقل از ایرنا، محمدرضا جان‌نثاری روز سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار آران و بیدگل افزود: سرپرست فرمانداری بداند که زمامدار نظام اسلامی در این شهرستان است و باید برای دین و دنیای مردم برنامه داشته باشد؛ باید بداند که فرماندار همه مردم شهرستان است و […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل به نقل از ایرنا، محمدرضا جان‌نثاری روز سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار آران و بیدگل افزود: سرپرست فرمانداری بداند که زمامدار نظام اسلامی در این شهرستان است و باید برای دین و دنیای مردم برنامه داشته باشد؛ باید بداند که فرماندار همه مردم شهرستان است و برای یک گروه یا دسته خاصی نیست، از این رو مشکل‌های همه مردم دیده و حل شود.

جان نثاری با اشاره به لزوم تکریم هرچه بیشتر خانواده‌های شهیدان و ایثارگران از سوی مدیران آران و بیدگل اضافه کرد: ضروری است به جریان انقلابی و حزب‌اللهی میدان داده شود و در به‌کارگیری‌ها عنصر انقلابی و حزب اللهی بودن در نظر گرفته شود.

رای مردم به دولت سیزدهم، امید برای تغییر وضع موجود بود

معاون استانداری اصفهان اظهار داشت: رای و اعتماد مردم به دولت سیزدهم به امید تغییر وضع موجود و نتیجه مشکل‌های به وجود آمده طی سال‌های گذشته در کشور بود.

وی با بیان اینکه مردم در انتخابات پای صحنه آمدند تا وضع و فضای کشور را از فضای خاص قبل تغییر دهند، تصریح کرد: دلیل مشکل‌های مردم این بود که سرمایه اجتماعی نظام در هشت سال گذشته خدشه‌دار شده است و نتیجه آن مشارکت کمتر از ۵۰ درصدی مردم پای صندوق‌های رای بود.

جان نثاری

جان‌نثاری تصریح کرد: مدیران در دولت جدید باید با برنامه و هدفمند برای مردم کار کنند تا مردم نتیجه آن را ببینند.

وی با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات اسماعیل بایبوردی فرماندار قبلی آران و بیدگل در مدت ۴۰ ماه مدت مسوولیت در این شهرستان تصریح کرد: سرپرست جدید فرمانداری بومی منطقه، فرزند شهید، کاربلد و از نیروهای انقلابی و ارزشی کشور است که سابقه مدیریتی هم در این شهرستان دارد.

اسماعیل بایبوردی فرماندار پیشین آران و بیدگل هم در گزارشی به بیان فعالیت‌ها و عملکرد ۴۰ ماهه خود در این شهرستان پرداخت و برای فرماندار جدید آرزوی موفقیت کرد.

در این آیین با حکم‌ استاندار اصفهان علی‌اکبر رضایی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل معرفی و از تلاش‌های اسماعیل بایبوردی فرماندار قبلی قدردانی شد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران  بیدگل؛ جلسه قرارگاه عفاف و حجاب به ریاست علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل و با حضور اعضای قرارگاه و به صورت وبیناری با قرارگاه عفاف و حجاب استان (قرارگاه ارتقاء سلامت و امنیت اجتماعی شهید شاه‌سنایی) با دستور کار؛ ارائه گزارش اقدامات انجام شده دستگاه‌های ذیربط […]

۵ فروردین ۱۴۰۳

مهدی صادقی مدیرعامل شرکت سایپا سیتروئن به همراه جمعی از مدیران این شرکت، با حضور در فرمانداری شهرستان آران و بیدگل با علی‌اکبر رضایی فرماندار دیدار و گفت‌وگو کرد.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =