پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۲۳:۳۴:۰۷
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

استاندار اصفهان در جلسه ستاد استانی عنوان کرد:کمیته سلامت و اطلاع رسانی، آموزش همگانی مقابله با بیماری کووید ۱۹ را افزایش دهد

تاکنون حدود 74% از جمعیت هدف شهرستان آران و بیدگل نوبت اول و بیش از 61% نیز نوبت دوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، ستاد استانی مدیریت مقابله و پیشگیری از بیماری پاندمیک کرونا، به صورت وبینار به ریاست دکتر مرتضوی استاندار اصفهان و با حضور همه اعضا از جمله روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات درمانی اصفهان و کاشان و […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، ستاد استانی مدیریت مقابله و پیشگیری از بیماری پاندمیک کرونا، به صورت وبینار به ریاست دکتر مرتضوی استاندار اصفهان و با حضور همه اعضا از جمله روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات درمانی اصفهان و کاشان و فرمانداران شهرستان‌های استان اصفهان برگزار شد.

استاندار اصفهان در این نشست گفت: مراقبت پس از موج‌ آخر بیماری کرونا به منظور پایداری شرایط و رسیدن به اهداف عالی ستاد مقابله با کرونا ضروری است.

وی ادامه داد: کمیته سلامت و اطلاع رسانی در اصفهان و کاشان با همت جدی و با تدابیر لازم در حوزه اطلاع‌رسانی و آموزش ضرورت‌ها را به جامعه منتقل کنند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: فرودگاه، راه آهن و پایانه‌های مسافربری مراقبت‌های لازم را بمنظور اجرای موازین بهداشتی داشته باشند.

وی اضافه کرد: شهرداری‌ها نیز در اجرای طرح‌های کنترلی پیشگیرانه همکاری لازم را با ستادهای کرونا داشته باشند و اتاق اصناف نیز در مباحث آموزشی و رعایت پروتکل‌ها اهتمام لازم را داشته‌ باشد.

مرتضوی با اشاره به ابلاغیه وزارت کشور درباره اطلاع‌رسانی در زمینه کرونا، گفت: لازم است با تولید محصولات رسانه‌ای بستر را برای اقناع آحاد جامعه بمنظور واکسیناسیون از دز اول تا سوم فراهم کنید.

استاندار اصفهان اضافه کرد: لازم است بخش خصوصی پر مخاطب در حوزه اطلاع‌رسانی به دولت کمک کند و نیروهای مستعد خوبی که در حوزه مجازی فعالیت دارند شناسایی و در قالب رسمی از این ظرفیت استفاده شود.

وی تاکید کرد: مدیران و نیروهای اجرایی دستگاه‌ها در عمل به موازین بهداشتی و به ویژه واکسیناسیون پیشگام باشند و با افرادی که رعایت نمی‌کنند به صورت جدی‌تر برخورد شود.

مرتضوی با اشاره به وضعیت آبی استان اصفهان گفت: هنوز برخی کارمندان در دستگاه‌های اجرایی دورکاری انجام می‌دهند که لازم است به صورت رسمی و جدی با این خاطیان برخورد شود.

استاندار گفت: فرمانداران نسبت به حفظ فضاهایی که از دانشگاه علوم پزشکی در حوزه واکسیناسیون پشتیبانی می‌کنند، اهتمام داشته باشند زیرا لازم است مراکز تجمیعی تا پایان واکسیناسیون دُز سوم با قوت به فعالیت خود ادامه دهند.

علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل نیز در حاشیه این نشست گفت: تاکنون حدود ۷۴%  از جمعیت هدف این شهرستان نوبت اول و بیش از ۶۱% نیز نوبت دوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

وی با اشاره به تزریق دُز سوم واکسن کرونا به ۳۱۰۰ نفر از مردم شهرستان آران و بیدگل گفت: با توجه به سویه جدید بیماری کرونا مردم باید کماکان مراقبت‌های بهداشتی را رعایت کنند چون عادی‌انگاری می‌تواند به موج جدید بیماری منجر شود.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =