پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۲۱:۴۷:۲۹
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

همزمان با ۴ دی، روز حماسه و ایثار شهرستان آران و بیدگل زنگ حماسه و ایثار در مدرسه شهیدان اربابی نواخته شد

ملت قهرمان ایران آرامش و آسایش امروز خود را مدیون دلاورمردی‌ها و جانفشانی‌های شهدا و رزمندگان می‌داند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، همزمان با ۴ دی، زنگ حماسه و ایثار شهرستان آران و بیدگل با حضور علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری، امام جمعه آران و بیدگل، خانواده معظم سرداران شهید اربابی و جمعی از مسئولان این شهرستان در مدرسه شهیدان اربابی طنین انداز شد. علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، همزمان با ۴ دی، زنگ حماسه و ایثار شهرستان آران و بیدگل با حضور علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری، امام جمعه آران و بیدگل، خانواده معظم سرداران شهید اربابی و جمعی از مسئولان این شهرستان در مدرسه شهیدان اربابی طنین انداز شد.

علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و ۲۱۷ شهید دانش‌آموز این شهرستان گفت: ملت قهرمان ایران آرامش و آسایش امروز خود را مدیون دلاورمردی‌ها و جانفشانی‌های شهدا و رزمندگان می‌داند.

وی افزود: روز حماسه و ایثار شهرستان آران و بیدگل فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید میثاق با شهیدان و آرمان های نظام مقدس و تکریم و پاسداشت شهداست.

گفتنی است ۴ دی؛ سالروز شروع عملیات کربلای ۴ و در ادامه عملیات غرورآفرین کربلای ۵ است که شهرستان آران و بیدگل به تنهایی در این دو عملیات قریب به ۱۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

در پایان مسئولان حاضر در این مراسم با حضور در گلزار شهدای امامزاده هادی(ع) و امامزاده هلال(ع) آران و بیدگل و همچنین گلزار شهدای نوش‌آباد، قبور مطهر شهدای آرمیده در این گلزارها را عطرافشانی کردند.

4 دی

 

 

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ عصر چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه همزمان با شانزدهمین روز ماه مبارک رمضان، جشن تکلیف دانش‌آموزان آموزشگاه پسرانه شهادت حسین‌آباد کویر بخش کویرات با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان در آستان مقدس امامزادگان آقاعلی عباس(ع) و شاهزاده محمد(ع) برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − یک =